Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، چند روز قبل مرد کارخانه‌داری به همراه همسرش هراسان و سراسیمه به پلیس رفت و از ناپدید شدن دخترش خبر داد.

او گفت: دیروز دخترم الینا برای تعمیر گوشی تلفن همراهش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. برای پیدا کردن دختر ۲۷ ساله‌ام به دوست و فامیل و آشنا زنگ زدم اما هیچ کسی از الینا خبری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگران دخترم هستم و فکر می‌کنم بلایی سرش آمده باشد.

با شکایت مرد ثروتمند، تحقیقات برای یافتن دختر جوان آغاز شد و باتوجه به وضعیت مالی خانواده الینا، فرضیه آدم ربایی مطرح شد. اما با توجه به اینکه کسی با این خانواده تماس نگرفته و درخواستی مبنی بر دریافت پول مطرح نشده بود این فرضیه کمرنگ شد.

بررسی‌ها برای یافتن دختر جوان به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی ادامه داشت تا اینکه در چهارمین روز ناپدید شدن الینا اتفاق جدیدی رخ داد.

نخستین سرنخ از الینا

دوست الینا با پلیس تماس گرفت و سرنخ اصلی ناپدید شدن دختر جوان را در اختیار تیم‌ تحقیق قرار داد.

او گفت: الینا را دزدیده‌اند. مدتی قبل الینا در فضای مجازی با پسر جوانی آشنا شد که خودش را پزشک معرفی کرده بود. بهزاد می‌گفت در آلمان زندگی‌ می‌کند و برای ازدواج با یک دختر ایرانی به وطن برگشته است.

آنطور که الینا می‌گفت بهزاد به او ابراز علاقه کرده و می‌خواست ازدواج کند و به آلمان بروند. چند روز قبل هم الینا با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به ملاقات بهزاد برود اما دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه چند ساعت قبل یک پیام صوتی در واتس آپ برایم فرستاد و گفت تمام حرف‌های بهزاد دروغ بوده است. او نه تنها پزشک و مقیم آلمان نبود، بلکه اتهام معاونت در قتل هم دارد.

الینا در پیام صوتی به من گفت که وقتی از ماجرای قتل با خبر شده تصمیم گرفته که ماجرا را لو دهد. اما بهزاد با او قرار گذاشته و با خوراندن آبمیوه مسموم او را بی‌هوش و به باغی در اطراف پایتخت منتقل و در آنجا حبس کرده است.

با اظهارات دختر جوان، در تحقیقات مشخص شد که بهزاد همان متهم فراری است که مدتی قبل در یکی از شهرستان‌های اطراف پایتخت به همراه دوستش دست به جنایت زده و به اتهام‌ معاونت در قتل تحت تعقیب پلیس بوده است.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت اکیپی از مأموران راهی باغ مورد نظر شده و دختر جوان را که دست و پا بسته داخل اتاقکی حبس شده بود نجات دادند.

در ادامه نیز پسر جوان که قصد فرار داشت بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: فکر نمی‌کردم الینا از رازم با خبر شود. زمانی که به‌صورت اتفاقی از ماجرا با خبر شد و تصمیم گرفت موضوع را به پلیس بگوید، برای اینکه لو نروم و دستگیر نشوم تصمیم گرفتم او را در باغ حبس کنم.

با خودم گفتم چند روزی او را نزد خودم نگه می‌دارم تا راضی شود مرا لو ندهد بعد هم می‌خواستم رهایش کنم اما بالاخره دستگیر شدم.

تحقیقات به دستور بازپرس جنایی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس اخبار حوادث ایران حبس قتل اتهام دکتر قلابی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی فیلم ازدواج محمدرضا گلزار قیمت مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی طارمی مهدی طارمی گل به چلسی فرهاد مجیدی استقلال دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار