Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی انتشار بیانات مهم رهبرانقلاب درخصوص تغییر آرایش دفاعی کشور درمقابله با کرونا، رئیس ستاداجرایی فرمان امام به بخشهای مختلف این مجموعه دستور داد اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش قدس آنلاین، ظهر روز گذشته، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب درپی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و افزایش بی‌سابقه تلفات و بیماران بستری، در بیانات مهمی خطاب به مسئولین و مردم ، خواستار تغییر آرایش دفاعی کشور دربرابر ویروس منحوس کرونا و بسیج شدن تمام امکانات کشور برای شناسایی زودهنگام بیماران و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کووید ۱۹ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، پس از انتشار فرمایشات رهبرانقلاب، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با صدور دستوری به زیرمجموعه‌های این ستاد که طی دوسال اخیر مشغول خدمت‌رسانی درحوزه تولید واکسن، ماسک، کیت تشخیص فوری کرونا، تجهیزات پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی هستند خواستار اقدام فوری برای شتاب دادن دراین خصوص و تلاش و مجاهدت مضاعف همکاران خود شد.

این گزارش می‌افزاید: در فاز نخست این اقدامات ویژه، ارسال ۱۰هزار کیت تشخیص فوری کرونا به مناطق بحرانی، ارسال یک میلیون ماسک و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی به مناطق محروم، حمایت و اعزام گروه‌های جهادی برای غربالگری محله‌محور، افزایش بیمارستان‌های سیار احسان برای کمک به کادرسلامت و همچنین راه‌اندازی یک پایگاه واکسیناسیون جدید در تهران با همکاری وزارت بهداشت و افزایش ظرفیت تزریق واکسن برکت به افراد مشمول واکسیناسیون عمومی ازجمله اقدامات ستاد خواهد بود و این خدمات تداوم خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها