Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سید جواد هاشمی بازیگر و یکی از دوستان این هنرمند با تایید خبر درگذشت اش در بیمارستان گفت: شامگاه گذشته، حال او بد می شود و ساعت ۵ بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه به دلیل ایست قلبی از دنیا می رود.

به نوشته ایسنا، او ادامه داد: متاسفانه به دلیل عوارض ناشی از کرونا، تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، چند روز قبل گفته بود:«خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند . همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داده بود: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می توان به فیلم های سینمایی چون "بی پولی"، "نجات یافتگان"، "قارچ سمی"، "خاله سوسکه" و..... اشاره کرد و از جمله آثار تئاتری اش هم باید از کارگردانی و بازیگریش در دو اثر به نام «مردی در آینه» و «مکعب» نام برد.

علی سلیمانی در تئاتر های "خنکای ختم خاطره" ، "چشم به راه میرغضب"، "عزیز مایی" و... هم به ایفای نقش پرداخته بود. 

از جمله مجموعه های تلویزیونی این هنرمند می توان به "وضعیت سفید"، "پایتخت 4" ،" سقوط یک فرشته"، "داستان یک شهر" و... اشاره کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کرونا علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه میبد گفت: علمیات وعده صادق عملایت تمدنی و گفتمانی درمنطقه و جهان بود و ملت ایران باید به نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه خود ببالد که به رغم ۴۰ سال تحریم و تهدید و فشار‌ها و تحمیل جنگ و مشکلات، گام‌های بزرگی در تولید قدرت جدید دردنیا برداشته است و این افتخار برای شما ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است.


 امام جمعه میبد با بیان اینکه در این عملیات فرماندهی کل قوا مقام رهبری نقش بزرگی داشتند افزود: عملیات وعده صادق، دشمنان را مرعوب ودوستان را مسرور کرد. 


خطیب جمعه میبد تصریح کرد: بعد از قرن‌ها اولین بار ایران در ۲۰۰ سال گذشته که دائم تحت فشار بود و سرکوب می‌شد و با بیگانه اداره می‌شد؛ امروز ملت، ایران را اداره و نیرو‌های مسلح ما فرمانروایی می‌کنند و گفتمان انقلاب اسلامی و محور مقاومت درقله بلند ایستاده است. 


مدیرحوزه‌های علمیه کشور گفت: عملیات وعده صادق، عملیات عادی نبود و به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بعضی‌ها می‌گویند چند تا موشک وپهپاد به هدف خورده است امر فرعی است عملیات وعده صادق معادلات دنیا را تغییر داد عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنچه مهم است این است که درساعات معین و با اعلام قبلی و جلوی چشم همه عالم، هزاران موشک و پهباد متوجه یک مرکز فتنه و آشوب انگیزی شد که معادلات دنیا را تغییر داد.


عملیات وعده صادق مبتنی بر ۶۰ سال نهضت امام و مجاهدت ملت بود عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این عملیات یک شبه ایجاد نشد گفت: عملیات وعده صادق مبتنی بر ۶۰ سال نهضت امام و مجاهدت ملت و ریشه درتاریخ ایران و نقش ممتاز رهبری و فرماندهی نیرو‌های مسلح و سپاه بود که همه دنیا در برابر آن عظیم کردند.


 آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: درکنار اینها علما، دانشمندان و دانشگاهیان متعهد ما نقش بسیار بزرگ داشتند. امام جمعه میبد گفت: ما مردمی هستیم که وقتی ازجنگ بیرون آمدیم سلاحی و امکانات لجستیکی نداشتیم و سپاه مقتدر و نیرو‌های مسلح و ارتش ما درکنار دانشگاهیان و دانشمندان و افکار قوی و نوابغ علمی و فناوری، پیشرفت‌های عظیمی را رقم زدند.


 با درآمیختگی علم و اراده و فرماندهی می‌توان اقتدار آفرید خطیب جمعه میبد افزود: با درآمیختگی علم، دانش، فناروری و با اراده، ایمان، فرماندهی و مدیریت نیرو‌های مسلح و فراندهی کل قوا می‌توان اقتدار بزرگی آفرید و معادلات را درمنطقه و جهان تغییر داد. 


مدیرحوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: ازهمه مهمتر، اسلام، شهدا، پیشگامان انقلاب، نظام اسلامی و سیل خروشان ملت بزرگ ایران، سهامداران اصلی این افتخارات هستند و این نشان دهنده آن است که اگر علم، دانش، اراده، عزم و برنامه ریزی درست به کارگرفته شود؛ درهمه میدان‌ها می‌توان معجره‌های بزرگی آفرید؛ بنابراین حل مشکلات و غلبه بر دشواری‌های امروز درهمه قلمرو‌ها به عزم، اراده، ایمان واتکا برخداوند و مدیریت و برنامه ریزی دارد. 


معلمان پرچمداران تربیت نسل جدیدند آیت الله اعرافی با تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان، مربیان و مدیران گفت: معلمان پرچمداران تربیت و مسئولان مهم برای تربیت نسل نوجوان هستند یک سخن صحیح یا ناصحیح معلم سرنوشت فرد را رقم می‌زند امام جمعه میبد با بیان اینکه معلمان و مدیران و مربیان و دستگاه فرهنگ و آموزش و پرورش، نقش رسالت سنگین و نقش بی بدیلی برعهده دارند گفت:هر کلام، سخن، رفتار و تعامل شما با فرزندان این ملت و با کودکان و نوجوانان و جوانان این مردم، گاهی آثار ماندگار تا آخر عمرشان دارد و چه بسا یک سخن صحیح یا ناصحیح سرنوشت فرد را رقم می‌زند. تمام آینده فرزندان ملت دردستان با کفایت معلمان و برنامه ریزان آموزش و پرورش است.


خطیب جمعه میبد با اشاره به مسائل اخیر هم گفت: در مسال اخیر هم بایدگفت ما درکار استان، پیشرفت را در هرجای استان مطلوب می‌دانیم، اما باید عدالت را هم مهم شمرد و مسائلی که مطرح است با رئیس جمهور و دستگاه‌های ذی ربط صبحت کردیم و این مسائل هم پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • عیسی قلی پور درگذشت
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس