Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عبدالهی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساعت چهار بامداد امروز بر اثر سقوط یک پایه تلسکوپی مناطق کوی ملت،  کوی ستایش، کوی فرهنگیان ۲، زویه علی آباد و بخشی از روشنایی بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز قطع شد.

وی ادامه داد: علمیات رفع خطر و جابه جایی پایه تلسکوپی روشنایی سقوط کرده روی شبکه در حال انجام است و پس از آن شبکه وارد مدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق منطقه پنج شرکت توزیع برق اهواز از ساکنان این منطقه به خاطر صبر و شکیبایی تا اتمام عملیات اصلاح شبکه و رفع اشکال قدردانی کرد.

بالغ بر ۶ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط ۳۳هزار ولت، پنج هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف ۲۲۰ ولت برق و ۱۴ هزار ترانس برق در اهواز وجود دارد.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق قطع برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق قطع برق شركت توزيع نيروی برق مصرف بهینه برق قطع برق شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد