Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه شورای بخش خصوصی و دولت، اظهار کرد:یکی از موانعی که پیش رو توسعه، نوسازی و به کارگیری تجهیزات روز در صنایع استان تهران وجود دارد، منع استقرار صنایع جدید در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران است که باعث می‌شد تا صنایع استان با تکنولوژی ۳۰ یا ۴۰ سال قبل به فعالیت ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:این موضوع باعث می‌شود تا حالت فرسودگی و پیری را در صنایع استان تهران شاهد باشیم. دو سال کار کارشناسی انجام شده براساس نظرات کارشناسی که محیط زیست ارائه شد منجر به انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان محیط زیست کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت شد که براساس آن به هیات دولت پیشنهاد دادیم که تدابیری را اتخاذ کنند تا برای توسعه و نوسازی صنایعی که در شهرک‌های صنعتی و واحدهای صنفی استقرار دارند این محدودیت از بین برود.

استاندار تهران گفت:نهایتا یک سیکل طولانی را هیات دولت در دستور کار قرار داد که ما از یک ظرفیت قانونی دیگر استفاده کردیم و مصوبه قانون شد. مقرر شد تمامی صنایعی که دارای پروانه بهره برداری هستند، می توانند برای توسعه، نوسازی  زنجیره تولید  تکنولوژی به کار گیرند تا دو برابر ظرفیت خود را افزایش دهند.

وی افزود:این کار باعث می‌شود تا صنایع استان تهران از حالت عقب ماندگی تکنولوژی را به حالت روز تغییر کند و این باعث افزایش دو برابری تولید و اشتغال می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی تهران استان تهران صنایع استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از ارائه مجوز برای راه‌اندازی بوم‌گردی گردشگری عشایری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور، ظهر امروز، در جلسه شورای عشایری بروجرد گفت: مناطق عشایری این شهرستان در توسعۀ گردشگری، درآمدزایی و گیاهان دارویی و صنایع دستی نقش مهمی دارند.

او بیان کرد: منطقۀ عشایری کولیدر در بروجرد منطقه‌ای بکر برای توجه به گردشگری عشایر است و چنین مناطقی قابلیت توسعه صنعت گردشگری را دارد.

116هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیرکل میرا‌ث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: مناطقی که محل زندگی عشایر کوچ‌رو است به‌دلیل روحیۀ مهمان‌نوازی این افراد می‌تواند از جاذبه‌های زیادی برای گردشگران باشد.

حسن‌پور بیان کرد: توسعه گردشگری عشایری می‌تواند ضمن توسعه اقتصادی به رفع مشکل بیکاری در جامعه عشایری کمک کند و جوانان عشایری می‌توانند برای فعالیت در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر حوزه‌های مرتبط درخواست مجوز کنند.

او خاطرنشان کرد: ما مجوز راه‌اندازی خانۀ مسافر و بوم‌گردی گردشگری عشایری را در صورت تقاضا از سوی افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اشتغال اهمیت دارد
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود