Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ توحید فارسی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این فرماندهی ضمن گرامیداشت حماسه باشکوه و الهی عاشورا، در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه حاضر است و از مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم عزادار استقبال می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان عزارداری‌های ماه محرم با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان را به گونه‌ای که مانع هرگونه سوء‌استفاده دشمنان شود، مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی انتظامی که خود را سرباز مکتب حیات‌بخش حضرت امام حسین(ع) می‌داند با عشق و انگیزه الهی تلاش خواهد کرد، برنامه‌های تدارک دیده شده توسط مساجد، هیئت‌های مذهبی در فضای امن و آرام برگزار شود.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: تمهیدات لازم نیز برای تأمین امنیت فراهم شده است و پوشش انتظامی، نظم‌بخشی، اجرای طرح‌های ترافیکی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی، سد معبرهای اطراف مراسم، مقابله با هرگونه ناامنی و اقدام مخل امنیت از مهم‌ترین وظایفی است که فرماندهی انتظامی شهرستان و واحدهای پلیس با همکاری سایر دستگاه‌ها مسئولیت تحقق آن را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: پلیس فتا با نظارت بر فضای مجازی، نسبت به برهم‌زنندگان آرامش عمومی در شبکه‌های اجتماعی که با انتشار اخبار کذب و گمراه‌کننده باعث نگرانی در جامعه می‌شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت‌رسانی به مردم است و این فرماندهی انتظار دارد مردم در عزاداری‌ها شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه‌های بهداشتی رعایت کرده و برای تحقق آن، تامین‌کنندگان امنیت خود را یاری کنند.

به گزارش ایرنا آیین شبانگاهی «شاه‌حسین گویان» مراغه که همه ساله قبل از ماه محرم آغاز می‌شود و گاهی اوقات تا ساعت سه بامداد به طول می‌انجامد، طی روزهای اخیر با ازدحام جمعیت و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و انتظار می‌رود طی روزهای پیش‌رو، مشارکت شرکت‌کنندگان این آیین عزاداری در زمینه توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش جلب شود. 

برچسب‌ها ماه محرم مراغه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم مراغه انتظامی ماه محرم مراغه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

رهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸ نفر قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه