Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن به شرح زیر است:

وضعیت نقل و انتقالات استقلال به کجا رسید؟

در دو روز گذشته من با چند بازیکن مورد نظر مذاکرات فنی را انجام دادم و باهم به توافق رسیدیم. این بازیکنان از دوشنبه هفته آینده مذاکرات مالی و اصلی را با آقای مددی انجام خواهند داد تا به تیم اضافه بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازیکنان داخلی و خارجی دیگری هم احتمال دارد به استقلال بپیوندند و مذاکرات ما با آنها ادامه دارد.

تکلیف بازیکنان تمدیدی به کجا رسید؟

من امروز چندین مرتبه با باشگاه و آقای مددی درباره امور نقل و انتقالات صحبت کردم و باهم در تماس هستیم. به من گفته‌اند که در حال مذاکره هستند. برای تمدید چند بازیکن لازم است که منابع مالی تامین شود که امیدواریم تا اوایل هفته با کمک اسپانسر این مسائل حل شود.

آیا اختلاف نظرها بین شما و اسپانسر حل شده است؟

قبلا هم گفتم، من با هیچ کس مشکل شخصی ندارم. اگر هم بحثی بوده بر سر منافع استقلال است. من در اولین مصاحبه‌ام بعد از عربستان گفتم که اسپانسر به تعهداتش عمل کرده اما بعدا اتفاقاتی افتاد که باعث شد، از کم کاری بگویم. این وسط عده‌ای هم شیطنت کردند. من بعد از آشنایی با آقای میری، مدیرعامل های‌وب در عربستان متوجه شدم که ایشان یک استقلالی دو آتیشه هستند. قطعا ایشان منافع استقلال را بالاتر از این مسائل می‌بینند. الان زمانی نیست که ما بخواهیم درباره کدورت‌ها حرف بزنیم. استقلال در شرایط فعلی به حمایت های‌وب نیاز دارد. سرنوشت تمام فصل در همین روزها مشخص می‌شود. برای بستن یک تیم خوب همه باید از خودگذشتگی داشته باشیم و قبل از هر چیز لازم بود این مسائل را درباره های‌وب بگویم. امیدوارم با حمایت آقای میری اتفاق‌های خوبی در هفته آینده برای استقلال رقم بخورد.

شنیده می‌شود که شما به دوبی رفته‌اید.

من ظرف یکی دو روز آینده به تهران برمی‌گردم. مدام با تهران و همکارانم در تیم و باشگاه در تماس هستم. سفر من کاری هم بوده و به مسائل استقلال مربوط می‌شود اما صلاح نیست که فعلا درباره‌اش توضیح بدهم.

شایعاتی درباره پیوستن سجاد شهباززاده، امید سینک، وحید محمدزاده، فلاح‌زاده، محمدی‌مهر و‌ میثم تیموری به استقلال به گوش می‌رسد. آیا این اخبار صحت دارد؟

تمام بازیکنانی که نام بردید، از بهترین‌های لیگ ما هستند و حتما خواهان زیادی دارند اما تا این لحظه در لیست من قرار ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر نقل انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر تراکتور و استقلال در تبریز با یکدیگر رودررو خواهند شد که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی در این دیدار بسیار انگیزه دارند تا بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند و فاصله امتیازی خودشان با پرسپولیس را حفظ کنند. البته این مسئله با حضور حمید مطهری به‌عنوان سرمربی تراکتور با تغییرات حائز اهمیتی همراه شده اما نکونام امیدوار است چهارمین سرمربی تاریخ استقلال باشد که می‌تواند تی‌تی‎‌ها را در رفت و برگشت شکست بدهد.

استقلال نخستین‌بار در لیگ اول توانست با حضور منصور پورحیدری تراکتور را به‌صورت رفت و برگشت شکست دهد ولی برای این اتفاق سال‌های زیادی صبر کرد. در هفته یازدهم لیگ بیستم بود که ابتدا شاگردان محمود فکری با نتیجه 3 بر یک برابر تراکتور پیروز شدند و در بازی برگشت، فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تی‌تی‌ها را جشن گرفت تا بدین ترتیب استقلال پس از سال‌ها موفق شود که تراکتور را در هر دو بازی لیگ برتر شکست بدهد. این اتفاق در لیگ بیست و یکم با حضور مجیدی مجدد تراکتور شد و استقلالی‎‌ها در این لیگ هم توانستند با کسب دو پیروزی 1 بر صفر برابر سرخپوشان تبریزی، فصل خوبی داشته باشند و اکنون نکونام امیدوار است به‌مانند مجیدی و مرحوم پورحیدری فقید این اتفاق را در تبریز تکرار کند.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر