Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دو روز گذشته منتهی به پنج‌شنبه ۴۷۹ نفر مبتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، تاکید کرد: این میزان به نوبه خود رکورد محسوب شده و نشان از وضعیت وخیم دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵ نفر بستری شدند و ۳۸۴ نفر نیز به قرنطینه خانگی رفتند، افزود: تعداد بستری‌ها در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه روز به روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک و پرهیز از دورهمی بیش از پیش توصیه می‌شود، تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای است که از مردم می‌خواهیم حدالامکان از خانه بیرون نرفته و از تجمعات دوری کنند.

دانایی همچنین با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای پرسنل سیستم حمل و نقل عمومی، شامل تاکسی‌های شهری و اینترنتی، اتوبوس، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شد، گفت: پرسنل بهداشت صنایع می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نوبت‌دهی واکسیناسیون، زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب کنند.

به گزارش مهر، همزمان با روز بیستم مرداد ماه ۱۴۰۰ در سراسر استان سمنان ۴۶۱ مراجعه به بیمارستان با علائم کرونا و ۴۶۳ ابتلای قطعی به این بیماری به ثبت رسیده است، همچنین در این روز پنج نفر جان خود را از دست داده و ۷۸ مورد جدید نیز بستری شدند تا تعداد کل بستری‌های استان به رقم بی سابقه و رکورد شکن ۷۳۶ نفر برسد این در حالی است که هرگز در تمام مدت شیوع کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان سمنان از ۴۰۰ نفر بیشتر نمی‌شد.

کد خبر 5279578

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو