Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تعطیلات تاسوعا و عاشورا را در پیش داریم؛ از ستاد ملی کرونا خواست تا تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را برای مبارزه با کرونا اتخاذ کنند که شاهد هجوم مسافران به استان‌های شمالی و به‌ویژه مازندران نباشیم.  

محمدباقر محمدی‌لائینی  در نشستی که "مسلم چشمی" رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هیات همراه در دفتر وی داشتند، با تشکر از ستاد ملی کرونا، از خدمات و زحمات دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل که در یک و نیم‌سال گذشته زحمات زیادی را متقبل شدند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای مبارزه با ویروس کرونا به همدلی و وحدت بیشتری نیاز داریم، اشاره‌ای به نشست اخیر رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هیات همراه داشت که نگران گسترش کرونا به سبب برگزاری هیأت‌های مذهبی و عزاداری در محرم بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ستاد ملی کرونا باید از موضع قانونی خود برای مدیریت این مراسمات استفاده کند، چه اینکه ستاد ملی پیشتر نیز به مقام معظم رهبری برای تعطیلی دو هفته‌ای در کشور نامه زده بود؛ اما ایشان اختیار را برعهده ستاد کرونا قرار دادند تا خودشان تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه مرکز مازندران بیان کرد: مدیریت مراسمات محرم طوری باشد که هم حیثیت مجالس امام حسین علیه السلام و هم جایگاه ستاد ملی کرونا حفظ شود.

وی از اهمیت حضور بسیج در بحران‌ها و مشکلات بسیج گفت و اقدام مناسب بسیج جامعه پزشکی در اجرای موفق طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا را ستود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه لازم است تا روح تعصب نسبت به ملت و کشور و غرور ملی را برجسته کنیم، افزود: دانشجویان ما نسبت به دستاوردهای کشور باید التزام ویژه‌ای داشته باشند، گاهی افتخارات ملی پیش می‌آید، اما توسط دانشگاه‌ها بروز و ظهور نمی‌کند و برجسته نمی‌شود.

 محمدی‌لائینی بیان کرد: واکسن برکت برای آن‌هایی که داعیه‌دار ملی‌گرایی هستند، می‌تواند غرور ملی را تقویت کند چه اینکه رهبر انقلاب صبر کردند تا واکسن ایرانی ساخته شود.

وی ادامه داد: رویکردها و سیاست‌گذاری‌ها به سمت برجسته‌کردن افتخارات ملی باشد؛ حتی زبان فارسی را باید آنقدر ارزش بدهیم تا هر که می‌خواهد افتخارات کشورمان را در مجلات علمی دنیا را بخواند باید حتما با زبان فارسی آشنا باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان ضمن قدردانی از اقدامات علمی، خدماتی، طرح غربالگری، و مبارزه با کرونا در ستاد کرونا استان مازندران و کشور قدردانی کرد و باتوجه به اینکه ایام محرم و تعطیلات تاسوعا و عاشورا را در پیش داریم، از رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خواست تا ضمن ابلاغ سلام ایشان به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را در ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ کنند که شاهد هجوم مسافران به استان‌های شمالی و به‌ویژه مازندران نباشیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نمایندگی ولی فقیه بسیج جامعه پزشکی عاشورا مازندران ولی فقیه در مازندران مبارزه با کرونا ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.

به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران