Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به رکورد جدید بیماران کرونایی بستری شده در استان گفت: ‌در طول شبانه روز گذشته ۵۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت هزار و ۳۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان های استان داشتیم که باز هم یک رکورد جدیدی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ظرفیت‌سازی در بیمارستان های اهواز و دیگر شهرستان های استان فعلا برای تمام بیماران تخت تامین شده و مشکلی از این نظر نداریم اگرچه به شدت تحت فشار هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در کنار بیمارستان های دانشگاهی و تامین اجتماعی استان، بیمارستان های نظامی و خصوصی نیز به کمک مردم آمده اند و همه تلاش ما بر این است که تخت عادی و ویژه برای بیماران تامین شود.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان ها و تاب آوری نظام سلامت یک حد مشخصی دارد و اگر تعداد مراجعین بیشتر شود ممکن است در روزهای آینده دچار مشکل شویم.

ابول نژادیان گفت: تعداد ورودی به بیمارستان ها خیلی بیشتر از آن چیزی است که ترخیص می‌شوند و از آنجا که ظرفیت محدودی داریم به همه مردم استان تاکید می‌کنم تنها ۲ هفته در خانه‌های خود بمانند تا بیماری کنترل شود.

وی افزود: اگر نظام سلامت دچار آسیب شود و تاب آوری این سد دفاعی کم رنگ شود میزان مرگ و میر بالا می رود و مردم دچار مشکل تامین تخت  بیمارستانی می شوند لذا باید تا حد امکان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرد.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

میزان تزریق واکسن در خوزستان از یک میلیون دز عبور کرد و این روند همچنان در شهرهای استان در حال انجام است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان