Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نیروی انتظامی همه ساله مراسم عزاداری آقا اباعبدالله حسین (ع) را برپا کرده و در این ایام هم با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور، تمام سعی ما بر این بوده که پروتکل‌های بهداشتی را در همه حال رعایت بکنیم و در این زمینه قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تمام ستاد‌های فرماندهی انتظامی سراسر کشور برگزار می‌شود و امیدواریم باعث خیر و برکت برای کادر و پرسنل نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌های و خدمت رسانی به مردم و ارتقاء امنیت جامعه شود.

سردار اشتری تصریح کرد: همکاران من در سول سال در حال مجاهدت هستند و و با تقدیم شهدا جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: نیروی انتظامی در بحث برقرای نظم هیئت‌ها و تکایا و مساجد، کما فی السابق در حال انجام ماموریت‌های خود بوده و در این رابطه در خدمت مردم عزیزمان است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: امیدواریم و تاکید ما بر این است که هیئت‌های مذهبی در طول برگزاری مراسم‌های خود شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئول هستند/دستگاه‌های مرتبط به وظایف خود عمل نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محرم الحرام نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود