Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@03:20:22 GMT

اولین یارانه دولت رییسی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۶۰۸۹

اولین یارانه دولت رییسی پرداخت شد

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ اولین یارانه دولت رییسی شب گذشته، 20مرداد ماه و راس ساعت24 به حساب سرپرست خانوارهای مشمول واریز شد؛ این یارانه در واقع همان یارانه نقدی بود؛ یارانه‌ای که طی سال‌ها هیچ تغییری نداشته است.

یارانه نقدی همان یارانه 45هزار و 500تومانی است که از 10سال پیش پرداخت آن آغاز شده و تاکنون که 126ماه از اولین مرحله آن می‌گذرد، ادامه دارد؛ این یارانه بیستم هر ماه و راس ساعت24 به افراد مشمول پرداخت می‌شود که دیشب نیز 126مین مرحله از آن با اولین یارانه دولت رییسی همزمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف جاماندگان؛ نامشخص

هنوز افرادی وجود دارند که با وجود مشمول شرایط بودن یارانه نقدی و معیشتی دریافت نمی‌کنند؛ حدود دو ماه پیش اعلام شد که به زودی شرایط ثبت‌نام این افراد برای دریافت یارانه نقدی و معیشتی اعلام خواهد شد و جاماندگانی که شرایط لازم را داشته باشند، یارانه دریافت خواهند کرد؛ با این وجود هنوز تکلیف این افراد مشخص نشده و این خبر مسکوت باقی مانده است.

همچنین مبلغ یارانه مورد اعتراض بسیاری از شهروندان است و شهروندان معتقدند با وجود افزایش چند برابری تورم، مبلغ یارانه هیچ تغییری نداشته؛ در این خصوص نیز باید دید دولت سیزدهم چه برنامه‌ای برای یارانه‌ها خواهد داشت.

پربیننده ترین زمان واریز اولین « یارانه نقدی » دولت رییسی قیمت روز خودرو ۱۴۰۰/۵/۲۰ قیمت تلویزیون سایز بزرگ / ۲۰مردادماه قیمت مسکن در غرب تهران قیمت جدید یخچال فریزر دوقلو / ۲۰مردادماه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه نقدی دولت رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر