Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از مسئولان متولی انتظار می‌رود در عمل به مشکلات رسانه‌ها و دغدغه‌های اصحاب رسانه رسیدگی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در آئین تجلیل از خبرنگاران که در جوار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران عاشق کار، دلسوز، کم‌توقع، مردمی، پرتلاش، مودب و در این حال مظلوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بازدیدهای اخیر خود از خبرگزاری‌های استان اشاره کرد و گفت: آنچه که در طول حدود یک‌سال اخیر حضورم در کردستان از فعالیت‌ و عملکرد خبرنگاران مشاهده و در دیدار با فعالان این عرصه شنیده‌ام، این است که علی‌رغم همه مشکلات و کمبود امکانات، افرادهای تلاشگر و زحمت‌کشی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان رسیدگی به معیشت خبرنگاران و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای رسانه‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: تقویت رسانه موجب زنده شدن شعارهای انقلاب اسلامی می‌شود، بنابراین از مسئولان متولی انتظار می‌رود در عمل به مشکلات رسانه‌ها و دغدغه‌های اصحاب رسانه رسیدگی کنند.

فرمانده سپاه استان کردستان: رسانه‌ها برای مبارزه با فساد و آسیب‌های اجتماعی ‌گام بردارندنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در دفتر تسنیم: وضعیت معیشتی خبرنگاران باید سر و سامان بگیرد+ تصاویر

وی با بیان اینکه نقد منصفانه و واقع‌گرایانه رسانه‌ها، عملکرد مدیران را تقویت می‌کند، افزود: از هر گونه انتقاد درست، سازنده و دلسوزانه استقبال کرده و از خبرنگاران و و روزنامه‌نگاران انتظار می‌رود همواره رویدادها و وقایع خبری را صادقانه و آزادانه اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن دارند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم تأثیرگذار باشیم باید حوزه رسانه تقویت شود.

وی با بیان اینکه تقویت رسانه‌ها موجب رشد، بالندگی و پیشرفت اجتماعی می‌شود، یادآور شد: از اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود که در کار خود صداقت، امانت‌داری، مثبت‌گرا، امیدبخشی، آرامش‌بخش، وحدت‌آفرین و منصف باشند و عالمانه و با تحقیقات مسائل را پیگیری کرده و در عملکرد خود حریت داشته باشند.

انتهای پیام/482/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان انتظار می رود اصحاب رسانه ولی فقیه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود