Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های البرز صبح پنجشنبه با حضور حجت الاسلام والملسمین محسنی اژه ای رییس قوه قضائیه فعالیت دوباره خود را از سر گرفت.

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ۲۲۰ تخت دهه ۷۰  با  مشارکت و سهامداری سازمان همیاری شهرداری های البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  احداث و راه اندازی شد اما این بیمارستان بنا به عللی از دهه ۸۰ با مشکلات درآمدی مواجه شد و در دهه ۹۰ مشکلات آن تشدید  و عمده بخش های آن تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود دستگاه قضایی و همراهی مسوولان استان البرز ، مسوولیت راه اندازی این بیمارستان شنبه هفته جاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور واگذار شد.

قدرت الله شمیرانی سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این بیمارستان امروز با پذیرش ۱۲ بیمار از جمله بیماران قلبی در بخش های مختلف افتتاح و فعالیت خود را به رسمی از سر گرفت .

وی ادامه داد: در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره)  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار البرز، رییس قوه قضاییه را همراهی کردند و از این پس این بیمارستان با ۲۲۰ تخت به بیماران از جمله مبتلایان به کووید ۱۹ خدمات رسانی خواهد کرد.

شمیرانی گفت: از این پس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به عنوان بیمارستان پشتیبانی کننده بیمارستان امام علی (ع ) کرج  برای درمان بیماران کووید۱۹ در البرز فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز گفت : قرار است ۵۰ تخت دیگر به تعداد تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزوده شود.

وی بیان داشت : بخش هایی از بیمارستان امام خمینی (ره) نیازمند بازسازی ، تجهیز و فعال سازی دوباره بوده اما بخش های دیگر آماده خدمات رسانی به بیماران است.

شمیرانی گفت : مقرر شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام کند ضمن آنکه استاندار البرز دستور لازم برای تجهیز بخش های مختلف آن با استفاده از امکانات استان صادر کرده است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز یادآور شد که حدود چهار سال بیشتر بخش های  این بیمارستان در تعطیلی کامل قرار داشت که با اطلاع رسانی اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز نسبت به راه اندازی دوباره آن اقدام شد.

وی با قدردانی از پیگیری های مستمر خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) ، گفت : همراهی و تدابیر خبری این رسانه در کنار مسوولان در واقع گره گشای مشکلات این بیمارستان شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان همیاری شهرداری بیمارستان امام خمینی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است