Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایتخت آلمان به زودی متخصصان، هنرمندان، سیاستگذاران و شهردارانی را در یک کنفرانس دور هم جمع خواهد کرد تا به بحث در مورد چگونگی حل مشکلات قبل و پساکرونای شهری بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کنفرانس بین‌المللی شهرداران در روزهای بین یازدهم تا چهاردهم اوت به صورت حضوری و همچنین آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان قرار است انتقادات خود را در مورد نقص‌های طراحی در گذشته و به طور همزمان ایده‌هایشان را برای حل چالش‌های پیش روی مناطق شهری مطرح کنند. میشائل مولر، شهردار برلین امیدوار است بتواند از طریق گرد هم آوردن سیاست‌گذاران، مدیران، طراحان و متخصصان شهری و فراهم آوردن زمینه برای تبادل ایده‌ها بین آن‌ها، طراحی پایتخت آلمان را از نو انجام دهد تا مقاومت شهر را در مقابل بحران‌های احتمالی در آینده به حداقل برساند.

امروزه بیش از ۵۰ درصد جمعیت جهان در شهرها سکونت دارند و این در حالی است که همیشه چالش‌هایی نظیر تغییرات اقلیمی، آلودگی هوا، تردد پایدار و مسکن کافی و مقرون به صرفه پیش روی مدیران قرار دارد. به همین دلیل، مولر تبادل ایده با سایر مدیران شهری را عاملی مهم در رفع نواقص طراحی و ایجاد شهرهایی پایدارتر دانسته و بر این باور است که اگر متخصصان و طراحان گرد هم‌آیند، بهتر می‌توانند به حل مشکلاتی بپردازند که امروزه در شهرها وجود دارد.

در یازدهم ماه اوت، یعنی روز اصلی کنفرانس، تعداد ۱۱ شهردار و بیش از ۲۱ متخصص بین‌المللی به بحث در مورد " اقتصاد قرنطینه‌ای"، "شهرسازی قرنطینه‌ای"، " تجملات عمومی"، " اختلال در پویایی" و "مسئولیت شهری" به بحث خواهند پرداخت. هوراسیو رودریگز لارتا، شهردار بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین نیز یکی از اعضا اصلی جلسه خواهد بود که قرار است در مورد مبارزه با پاندمی کرونا و تغییرات اقلیمی سخنرانی کند. سایر مقامات رسمی شرکت کننده در کنفرانس شهرداران جهان شامل نمایندگانی از لندن، ورشو در لهستان، نایروبی پایتخت کنیا، لس‌آنجلس در آمریکا، سئول پایتخت کره جنوبی، جاکارتا در اندونزی، آمستردام هلند و استانبول ترکیه خواهد بود.

قرار است بین روزهای دوازدهم تا چهاردهم اوت پنج برنامه مختلف برگزار شود که در آن، مدیران، متخصصان، طراحان و هنرمندان خواه به صورت آنلاین یا حضوری به تعامل با یکدیگر می‌پردازند.

کد خبر 513993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کلانشهرهای جهان آلمان برلین بوئنوس آیرس لندن ورشو جاکارتا طراحی شهری کرونا و طراحی شهری ویروس کرونا دوران پسا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت