Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:44:18 GMT

ژاوی و تمجید ویژه از ساوتگیت و تیم ملی انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۶۸۲۴

ژاوی و تمجید ویژه از ساوتگیت و تیم ملی انگلیس

ژاوی، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، تمجید ویژه ای از گرت ساوتگیت و تیمش یعنی انگلیس انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو عملکرد قابل قبولی داشت و توانست به فینال مسابقات راه پیدا کند. با این حال شاگردان گرت ساوتگیت در بازی نهایی که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد کار را در ضربات پنالتی به ایتالیا واگذار کردند تا دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود شکست سه شیرها در فینال یورو، ژاوی در مصاحبه‌ای به تمجید از عملکرد تیم گرت ساوتگیت پرداخته است. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا گفت: "من انگلیس را در سطح فوق العاده‌ای دیدم. آنها تقریباً همه چیز در ترکیب خود دارند. در واقع انگلیس فقط به خاطر ضربات پنالتی نتوانست قهرمان شود. این نسل انگلیس بسیار جوان است و از نظر بدنی و فنی نیز عالی هستند. با این گروه از بازیکنان آنها همیشه مدعی خواهند بود. بدون هیچ شکی می توان آنها را یکی از شانس های قهرمانی جام جهانی قطر ببینم."

 

 

 

 

ژاوی در ادامه گفت: "من همچنین تحت تاثیر دو هافبک تیم ملی انگلیس یعنی کالوین فلیپس و دکلن رایس قرار گرفتم. پیش از این آنها را خیلی نمی شناختم اما واقعاً فوق‌العاده بودند. همچنین شما می توانید مدافع سطح بالایی مثل جان استونز را ببینید که در کنار هری مگوایر توپ را به سمت جلو هدایت می‌کنند و در دفاع نیز عالی هستند. همچنین عملکرد مدافعان کناری که همه اینها گویای کار فوق العاده گرت ساوتگیت هستند. همچنین ستاره ای مثل فیل فودن که بازیکن شگفت انگیزی است."

السد قطر تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد قطر تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی ژاوی تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 2-4 از سر راه بردارد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان ژاوی با وجود اینکه در این بازی از حریف عقب افتادند اما توانستند از ۱۰ نفره شدن تیم مقابل به خوبی استفاده کنند و درخشش روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن سه گل باعث شد که آنها سه امتیاز مهم را از این بازی به دست آورند.

روبرتو پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«این پیروزی با توجه به شرایط ما اهمیت بسیار زیادی داشت. تمام بازیکنان از این موضوع خبر داشتند که ما باید برنده شویم تا بتوانیم همچنان در رقابت بمانیم و فصل را با حضور در جایگاه دوم به پایان برسانیم. بازی هفته آینده برابر خیرونا یک فینال است.

ما امسال موفق شدیم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر برسانیم. سرخیو آلگره مسئول این استراتژی است و ما بازیکنان خوبی برای استفاده از این ضربات داریم. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم که همچنان به هت‌تریک کردن تا پایان فصل ادامه دهد.

از زمانی که اعلام شد ژاوی در پایان فصل می‌ماند، رختکن بسیار متحد شد و ما خیلی خوب کار کردیم. همه می‌خواستیم که او ادامه دهد. همه بازیکنان و من تا پای مرگ با ژاوی هستیم. ما می‌دانستیم که او بهترین گزینه است.

باعث تاسف است که ما این فصل هیچ جامی را به دست نخواهیم آورد اما با توجه به اینکه سرمربی قرار است در فصل آینده هم بماند و با توجه به تیمی که داریم می‌توانیم در فصل آینده برای قهرمانی در هر رقابتی تلاش کنیم.»

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی