Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرانک محمدی، با اشاره به اینکه کنگره سراسری قرآنی ویژه مدارس استعداد‌های درخشان در چهار رشته برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در چهار رشته مفاهیم، حفظ، حفظ ویژه و قرائت تحقیق در سال ۱۴۰۰ در حال برگزار شد و این کنگره از اردیبهشت ماه در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در استان کلید خورد و دانش آموزان سمپاد در رشته مفاهیم با موضوعات (خود باوری و تمدن سازی) در قالب آثار هنری «ساخت کلیپ» «تصویرسازی»، «تهیه پادکست» و طراحی اینفوگراف (اطلاع نگاشت) به صورت مجازی از طریق شبکه شاد شرکت کردند و ۵۹ اثر (۵۰اثر مدارس دخترانه و ۹ اثر مدارس پسرانه) به مرحله کشوری ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

جذب بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار برای مدارس سمپاد خراسان شمالی

او با اشاره به اینکه مرحله استانی این کنگره در ۱۲ مرداد ماه سال جاری برگزار شد، افزود: مرحله استانی این مسابقه در دبیرستان زانگان بجنورد با حضور ۶۴ دانش آموز سمپاد برگزار شد که ۱۷ دانش آموز از شهرستان بجنورد، ۲۴ دانش آموز از شهرستان شیروان و ۲۳ دانش آموز از شهرستان اسفراین به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی در نیمه دوم شهریور ماه در بستر فضای مجازی در مرحله کشوری حضور خواهند یافت و در چهار رشته مذکور به رقابت می‌پردازند.

محمدی در پایان اضافه کرد: مرحله کشوری نیز در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود و مرحله سوم کشوری نیز در پاییز برگزار می‌شود که مرحله پایانی این مسابقات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی استعداد های درخشان مرحله استانی برگزار شد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛معاون وزیر و رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در این آیین گفت: دانش، معنویت و مهارت معلمی سه‌گانه‌ای هستند که یک معلم بدون دغدغه مندی برای تکمیل و ارتقای آنها، معلم نمونه نیست.
الهام یاوری در آئین تکریم از ۵۰۰ معلم نمونه استان اصفهان افزود: بزرگترین و قوی‌ترین روایت برای گرامیداشت یاد معلم جمله پیامبر (ص) است که فرمودند من معلم مبعوث شدم و این جمله به این معناست که معلمی شغل انبیا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان با بیان اینکه لازم است دغدغه معلم آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاورد‌های بیشتر باشد، گفت: قدرشناسی از معلم ارزشمندترین هدیه‌ای ست که فردی در مسیر فهمیدن و حق طلبی دارد و همه ما مدیون شما معلمان هستیم.

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد