Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@22:48:47 GMT

الکنو : ژاپن بدترین روز ما در المپیک را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۱۲۰

الکنو : ژاپن بدترین روز ما در المپیک را رقم زد

به گزارش همشهری‌آنلاین، ولادیمیر الکنو سرمربی سابق تیم ملی ایران در آخرین دوره لیگ جهانی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو که پس از ناکامی در المپیک و عدم صعود از مرحله گروهی از هدایت تیم ملی ایران کنار رفت، امروز در یک نشست خبری آنلاین با حضور خبرنگاران شرکت کرد تا به سئوالات آنها پاسخ بدهد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل نوسان در بازی تیم ملی در المپیک یعنی پیروزی مقابل لهستان و شکست مقابل ایتالیا و کانادا و ژاپن به مهر گفت: در کل از نظر نتیجه عملکرد منفی بود ولی در بازی با لهستان از نظر روحی و روانی بهتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانادایی‌ها اجازه بازی به ما ندادند و روز کانادا بود. برابر این حریف بد بازی کردیم و آنها روز خوبشان بود. اما بدترین روز ما در دیدار با ژاپن بود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال که بعد از المپیک راهی روسیه شد و به ایران نیامد، درباره دلیل عدم سفرش به تهران افزود: از همان اوایل همکاری با فدراسیون والیبال گفته بودم که پس از اتمام بازی‌ها باید برای کارهای شخصی به روسیه بروم. امروز هم که سعی کردم با خبرنگاران صحبت کنم ابتکار خودم بود چون می‌دانستم خبرنگاران و هواداران منتظر توضیحات هستند.

الکنو تاکید کرد که برگزاری این نشست خبری از راه دور به دو دلیل یعنی کمک به فدراسیون در مسائل مالی و همچنین شیوع کرونا و تسریع در روند پاسخگویی انجام می‌شود.

الکنو در پاسخ به این سئوال «آیا از مشورت مربیان ایرانی در مدت حضورتان در تیم ملی استفاده کردید؟» اظهار کرد:  از روز اول با کادر فنی و مربیان ایرانی که در سالن حضور داشتند بر سر مسائل جزئی و بزرگ مشورت می‌کردم ولی تصمیم نهایی با من بود. این که از بیرون قضاوت شد من با مربیان ایرانی مشورت نداشتم درست نیست. می‌توانید از آنها بپرسید.

وی درباره دلیل استفاده از مرتضی شریفی در المپیک خاطرنشان کرد: دستم برای انتخاب بازیکنان باز نبود. از روز اول انتخاب محدود بود. با در نظر گرفتن تمام شرایط شریفی بهتر بود و برای همین او را انتخاب کردم.

کد خبر 620440 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو والیبال - تیم ملی والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها

یک اشتباه عجیب باعث شد پشت خط زن تیم ملی هلند که رقیب ایران برای صعود به المپیک است، از حضور در لیگ ملت‌ها باز بماند.

به گزارش ایسنا، بنی توینسترا، پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند، امسال در لیگ ملت های والیبال شرکت نخواهد کرد. این اتفاق نتیجه یک خطای داخلی توسط فدراسیون والیبال هلند در مراحل ثبت نام بوده است.

تلاش برای رفع این مشکل ناموفق بوده و به این ترتیب این بازیکن هلندی قادر به همراهی هلند در لیگ ملت‌ها نخواهد بود. 

فدراسیون والیبال هلند نام ۳۰ بازیکن را برای حضور در لیگ ملت‌ها ارائه داد اما معلوم شد که ۲۹ بازیکن واجد شرایط بازی در لیگ ملت‌ها هستند چرا که اطلاعات مربوط به یکی از بازیکنان تکمیل نشد و به این ترتیب او حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

هرمان مپلینک مدیرفنی تیم ملی والیبال هلند گفت: این اشتباه وحشتناک و غم انگیز است. ما برای بنی متاسفیم که همیشه بی قید و شرط خود را وقف تیم می‌کند. این اشتباه برای کادرفنی و تیم نیز بسیار ناراحت کننده است اما متأسفانه برگشت ناپذیر است.

بنی توینسترا در واکنش به این اتفاق گفت: من از اتفاقی که افتاد بسیار ناامید هستم. شما تمام سال را صرف تلاش برای پیشرفت می کنید و تمام طول سال به فکر رسیدن به المپیک هستید ولی این اتفاق تلخ برای شما رخ می‌دهد. خیلی از این بابت ناراحت شدم که نمی توانم در لیگ ملت‌ها هلند را همراهی کنم اما متاسفانه اشتباهاتی صورت گرفته و راه جبرانی ندارد. این اتفاق بسیار مایه تاسف است.

هلند در تلاش برای کسب جواز حضور در المپیک است و پیاتزا سرمربی ایتالیایی هلند به زودی جانشین این بازیکن را اعلام خواهد کردو اگر هلند جواز حضور در پاریس را کسب کند، این بازیکن ۲۳ ساله می تواند در المپیک، کشورش را همراهی کند.

به گزارش ایسنا، هلند یکی از رقبای ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک است که در حال حاضر امتیاز بالاتری نسبت به ایران دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک