Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:12:28 GMT

عیسی‌زاده: به یک اردوی آماده سازی جامع نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۴۳۰

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد همه ظرفیت‌های کشور، نهاد‌ها و سازمان‌ها باید در راستای صعود به جام جهانی بکار گرفته شوند

به گزارش طرفداری، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی عیسی‌زاده در خصوص اقدامات لازم برای آماده‌سازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی گفت:

از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده موفقیت یک تیم فوتبال در آستانه رقابت‌هایی مانند انتخابی جام جهانی برنامه‌ریزی دوره آماده سازی تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌های آماده‌سازی هر تیم فوتبال که معمولا در قالب یک اردوی آماده‌سازی همراه با دیدار‌های تدارکاتی مناسب همراه است، باید در قالب یک برنامه جامع دیده شود.

وی درخصوص اینکه میزبانی مسابقات مرحله نهایی چه میزان در صعود تیم به جام‌جهانی تاثیرگذار است، گفت:

در همه رقابت‌های ورزشی یک قانون نانوشته وجود دارد که تیم‌های میزبان بازی نکرده تا فینال رفته‌اند. تشکیل یک کارگروه ویژه جهت بررسی شرایط اخذ مجوز میزبانی، موانع و راه حل‌ها و تدوین نقشه راه برای تضمین گرفتن میزبانی با توجه به زمان اندک باقیمانده حتی امروز هم دیر شده است.

“صعود به جام جهانی فوتبال موضوعی بسیار فراتر از مسئولیت یک فدراسیون است” وی ضمن بیان این موضوع افزود:

همه ظرفیت‌های کشور، نهاد‌ها و سازمان‌ها باید در راستای صعود به جام جهانی بکار گرفته شوند. جام جهانی محل برافراشته شدن پرچم کشور هاست و نه باشگاه یا فدراسیون صعود به جام جهانی نهایت خواسته‌های یک ملت است که خدای ناکرده در صورت عدم تحقق، همه باید پاسخگو باشند.

عیسی‌زاده در پایان تصریح کرد:

در تعیین عوامل کسب موفقیت یک تیم علاوه بر آمادگی‌های جسمانی و تکنیکی و تاکتیکی، آمادگی ذهنی، روحی و روانی هم بسیار حائز اهمیت است. ایجاد انگیزه در همه بازیکنان قطعا با اتخاذ یک روش یکسان میسر نیست و از هم اکنون باید نیاز‌های انگیزشی هر یک از بازیکنان را شناسایی و بر اساس آن از ابزار‌های انگیزشی مناسب استفاده کرد.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با اسماعیل حلالی: ترس در وجود علی دایی نبود، پرسپولیسی ام اما انتخابم منصور پورحیدری است آکادمی کیا تبرئه شد؛ قهرمانی رده نوجوانان از استقلال پس گرفته شد مرد اول ورزش از فراماسونری تا گزینه ابراهیم رییسی تصاویری از تست های پزشکی و امضای قرارداد لیونل مسی در پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد فروش ام باپه را ندارد؛ مثلث MNM برای فتح اروپا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صعود به جام جهانی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد