Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیرامون اقدام توهین آمیز سفارت روسیه در تهران بیانیه‌ای صادر کرد.  ابتدای این بیانیه با سخن مقام معظم رهبری مبنی بر  « ما به منافع و مصالح کشورمان و ملّتمان بشدت پایبندیم؛ ما به عزّت ملّتمان بشدت پایبندیم؛ ما به پیشرفت و عظمت ملّت ایران بشدت پایبندیم؛ هر کسی اینها را تهدید بکند، ما بدون هیچ ملاحظه‌ای با او روبه‌رو میشویم»آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است: روز گذشته تصویری فوق العاده نامناسب از جانب صفحه رسمی سفارت فدراسیون روسیه در تهران منتشر شد که یادآور خاطرات تلخ دوران اشغال ایران توسط متفقین و تحمیل اراده ایشان بر ملت ایران عزیز بود. تصویری کمدی که یاد آور تراژدی اجلاس تهران با حضور سران اشغالگر و بدون اطلاع دولت ایران برگزار شده بود. قطعاً نمایندگان دولت‌های روسیه و انگلستان به تغییرات ایران و جهان از سال ١٩۴٣ تاکنون واقف‌اند و بعضاً در طول این سالیان از نزدیک شاهد اقتدار و استقلال ایران بوده‌اند.

در این بیانیه تاکید شده است: ایران اسلامی در برهه های مختلف ثابت کرده است کوچک‌ترین خدشه‌ای را بر عزت و اقتدار خویش برنمی‌تابد و با قاطع ترین تصمیمات پاسخ این دست اقدامات را می دهد. لازم است بار دیگر نمایندگان دول خارجی در ایران، از جمله انگلیس و روسیه با تورق تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی، بار دیگر ایستادگی، استقلال، عزت و اقتدار ملت ایران سرافراز را برای خود تداعی کند. ملت بزرگ ایران هیچگاه به بیگانگان اجازه دخالت در امور خود را نخواهند داد، خواه آن بیگانگان دوست باشند، خواه دشمن!

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایران، ضمن محکوم کردن این اقدام واقعه ناپسند و تحریک آمیز سفارت فدراسیون روسیه در تهران را مایه خشم و تأسف عمیق ملت سترگ ایران دانسته و از دولت جمهوری اسلامی ایران و شخص رئیس جمهور، آیت‌الله رئیسی و همچنین وزارت امور خارجه درخواست دارد تصمیمی قاطع و عبرت آموز در واکنش به این گستاخی اتخاد کند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1106635 برچسب‌ها اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان روسیه در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران

کره‌شمالی به شدت به اعمال تازه‌ترین دور تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه تهران انتقاد و اعلام کرد که رفتار بی‌پروای واشنگتن یک اقدام غیرقانونی و غیرانسانی است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی کره شمالی از تحریم‌های اخیر ایالات متحده علیه صنعت پهپادی ایران انتقاد کرد درحالیکه علت اعمال تحریم‌ها پاسخ تهران به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی بوده است.

به‌تازگی واشنگتن اشخاص و نهادهایی که مدعی است با برنامه پهپادی ایران مرتبط هستند را تحریم کرده است.

خبرگزاری کره شمالی نوشت که اقدام نظامی ایران ناشی از حملات بی‌پروای اسرائیل است درحالیکه آمریکا حقایق را به گونه‌ای منحرف می‌کند که ایران را مسئول وخامت اوضاع منطقه نشان دهد.

این رسانه رسمی پیونگ یانگ تاکید کرد: رفتار بی‌ملاحظه ایالات متحده یک اقدام خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که حاکمیت ایران را نقض می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند نیروهای مسلح ایران و اراده مردم برای حفظ حاکمیت و عزت کشور را در هم بشکند.

هفته گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) بیش از ۱۲ نهاد، شخص و کشتی را در فهرست تحریم‌های تازه قرار داد درحالیکه مدعی است آنها نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای وزارت دفاع ایران ایفا می‌کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟