Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران صبح شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران، ساعت ۶ صبح شنبه(۲۳ مرداد ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.
فرناندز همزمان با آغاز سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به تماشای مرحله اول از دور رفت این رقابت‌ها خواهد پرداخت و بلافاصله پس از پایان این مرحله از مسابقات اسامی دعوت شدگان به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نخستین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال کشورمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها قرار است از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه در سالن خانه هندبال شهید سلیمانی با حضور مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی انجام شود.

مسابقات قهرمانی مردان آسیا قرار است دی ماه به میزبانی ایران برگزار شود و تیم‌ملی خود را برای این رویداد آماده خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي هندبال بزرگسالان لیگ برتر هندبال مردان تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری