Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@16:03:16 GMT

◄ واکسیناسیون دریانوردان کشتیرانی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۷۴۷

◄ واکسیناسیون دریانوردان کشتیرانی آغاز شد

تین نیوز

واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

این طرح بر اساس مکاتبات انجام شده از سوی محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های صورت گرفته از ستاد ملی مقابله با کرونا و مجوز صادره در خصوص واکسیناسیون دریانوردان در ناوگان ملی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی بر اساس لیست ارائه شده به سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت بهداشت انجام می‌شود. این گزارش حاکی است هم اکنون اسامی کارکنان دریایی ناوگان ملی گروه کشتیرانی در سامانه سلامت (http://salamt.gov.ir ) بارگذاری گردیده و دریانوردان می‌توانند با ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک به مراکز تزریق واکسیناسیون در تهران و شهرهای دیگر مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیش از این طی نامه‌هایی به وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ناوگان ملی در شرایط جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه همواره وظیفه خطیر حمل کالاهای اساسی، حساس و ضروری مردم از اقصی نقاط جهان را بر عهده داشته است و تهدیدهای جدی و جانبی ناشی از انتشار ویروس کرونا پرسنل کشتی‌ها را در سفرهای دریایی به مخاطره می‌اندازد از وزارت بهداشت و سازمان بنادر و دریانوردی خواستار تسریع واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی شد که این درخواست مورد موافقت مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران واکسیناسیون دریانوردان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران واکسیناسیون دریانوردان وزارت بهداشت ناوگان ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا/ افزایش رایزنان بازرگانی در آفریقا 
  • خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می‌یابد
  • توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا
  • وزیر صمت: خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا توسعه می یابد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی