Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:33:08 GMT

یک میلیون و ۱۱۰ هزار دز واکسن چینی امروز می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۷۷۵

یک میلیون و ۱۱۰ هزار دز واکسن چینی امروز می‌رسد

معاون فنی و امور گمرکی جمهوری اسلامی ایران گفت:​ امروز یک میلیون و ۱۱۰ هزار دز واکسن چینی به فرودگاه امام خمینی (ره) می‌رسد.

به گزارش مشرق، مهرداد جمال ارونقی افزود:‌ این محموله به محض رسیدن با حداقل تشریفات و در پای پرواز توسط گمرک ترخیص و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت خواهد شد.

وی گفت:‌ از ۱۵ بهمن سال گذشته تاکنون ۳۳ محموله در مجموع به میزان ۲۱ میلیون و ۱۴ هزار و ۶۱۰ دز واکسن وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و امور گمرکی جمهوری اسلامی ایران افزود:‌ از این میزان ۱۶ محموله یعنی ۱۴ میلیون و ۴۹۰ هزار دز واکسن از چین، سه محموله به میزان دو میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دز واکسن آسترازنکا از ژاپن، یک محموله به میزان یک میلیون و ۴۵۰ هزار دز واکسن کوواکس از ایتالیا، ۱۰ محموله واکسن اسپوتنیک روسی به میزان یک میلیون و ۲۰ هزار دز، یک محموله به میزان ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز واکسن کوواکس کره جنوبی، یک محموله به میزان ۳۱۵ هزار دز واکسن آسترا زنکا روسی و یک محموله به میزان ۱۲۵ هزار دز واکسن بهارات هندی وارد کشور شده است که با احتساب یک میلیون و ۱۱۰ هزار واکسنی که امروز از چین به فرودگاه امام (ره) می‌رسد مجموع واکسن‌های وارداتی به کشور به ۲۲ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۱۰ هزار دز خواهد رسید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مهرداد جمال ارونقی فرودگاه امام خمینی ره وزارت بهداشت ایتالیا کره جنوبی چین ژاپن سلامت یک محموله به میزان هزار دز واکسن یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از چهار شنبه عصر وارد فارس شد، بیشتر مناطق استان را بهره‌مند از نزول رحمت الهی کرد.
در این سامانه ، شهرستان نورآباد ممسنی با ۹۲ میلی متر بارش رکورد دار بارش‌های اخیر است.
تا ساعت ۰۶ و ۳۰ دقیقه امروز در کازرون ۵۸ میلی متر، جهرم ۴۱، اردکان و زرین دشت ۴۰ میلی متر و فسا و داراب ۳۵ میلی متر باران بارید.
میزان بارش‌های شیراز هم در این سامانه ۲۳ و شهرک گلستان ۱۹ میلی متر اعلام شد.

دیگر خبرها

  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور