Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر آماده به کار بودن سامانه سلاح‌های موشکی و چشمان بینای پدافند در دهانه خلیج فارس گفت: با اقتدار امنیت خلیج همیشه فارس را تامین می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌‌امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید و ارزیابی سامانه‌های راداری و موشکی مستقر در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور اظهار داشت: امروز نیروی پدافند در تمامی یگان‌ها به ویژه منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اعمال انواع تحریم‌ها و محدودیت‌ها، پیشرفت نیروی پدافند در حوزه‌ی طراحی و ساخت انواع سامانه‌های راداری و موشکیِ به روز، بیش از پیش تقویت خواهد شد و قطعا این صلابت و اقتدار پایانی نخواهد داشت.

امیر ‌صباحی‌فرد: پدافند هوایی اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به بیگانگان نمی‌دهد/ از ‌خطای دشمنان چشم‌پوشی نخواهیم کردامیر صباحی‌فرد: کوچک‌ترین تعرض‌ به حریم هوایی ایران ‌را پاسخ کوبنده‌ می‌دهیم/ کوچک‌ترین تحرکات دشمن را ‌کشف ‌می‌کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از مرکز عملیات منطقه‌ای خلیج فارس (SOC) که مسئولیت شناسایی و هدایت پرواز‌های منطقه، رهگیری اهداف و تصمیم‌گیری در ارتباط با آن‌ها را بر‌عهده دارد، افزود: امنیت خلیج همیشه فارس و دریای عمان توسط ایران و کشور‌های همسایه تأمین می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی‌‌فرد افزود: پدافند هوایی ارتش امروز توانمندی مقابله و برخورد قاطع و محکم با هر شیطنتی را که نشان از برهم زدن امنیت منطقه داشته باشد، دارد.

وی با تاکید بر آماده به کار بودن سامانه سلاح‌های موشکی و چشمان بینای پدافند در دهانه خلیج فارس، بخشی از سامانه‌های راداری و موشکی به ویژه سایت رادار فتح 14 را ارزیابی فنی و عملیاتی کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس پدافند هوایی ارتش نیروی پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش