Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:21:59 GMT

دستیاران تارتار در ذوب‌آهن؛ همان همیشگی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۷۹۳۸

دستیاران تارتار در ذوب‌آهن؛ همان همیشگی‌ها

دستیاران مهدی تارتار در ذوب آهن مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن انتخاب و معرفی شد. او بعد از توافق کامل با مدیران باشگاه قراردادش را امضا کرد و از امروز رسما کارش را استارت خواهد زد.


تارتار درباره دستیارانش نیز با مدیران ذوب آهن به توافق رسیده وقرار است دستیاران همیشگی او در اصفهان نیز کنارش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس حسین پاشایی و حسین معمار به عنوان مربی، حسین اینانلو به عنوان مربی دروازه بان ها و صادق امانی به عنوان مربی بدنساز در اصفهان کنار تارتار خواهند بود.


همچنین احتمال دارد یک مربی اصفهانی نیز به کادرفنی تارتار در ذوب آهن اضافه شود و تمرینات این تیم با حضور کامل کادرفنی استارت بخورد.


گفتنی است؛ ذوب آهن در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در رده چهاردهم قرار گرفت و با حضور تارتار به عنوان یک مربی موفق در سال های گذشته امیدواری زیادی نزد اصفهانی ها برای بازگشت این تیم به دوران اوج ایجاد شده است.

مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)