Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تبریز گفت: سفرای انگلیس و روسیه باید فوراً به طور رسمی بابت اقدام موهن خود از ملت و دولت ایران عذرخواهی کنند در غیر این صورت تصمیم نمایندگان مجلس قاطع خواهد بود. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینینماینده تبریز و نایب رئیس فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اقدام روز گذشته سفرای انگلیس و روسیه، اظهار کرد: عکس مشترک سفرای فعلی روسیه و انگلستان در تهران و بازسازی عکس مشهور استالین و چرچیل و روزولت در کنفرانس تهران در دوران اشغال جنگ جهانی، کاری ضد دیپلماتیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه اقدام سخیف و حاشیه آفرین سفرای روسیه و انگلیس شدیدا محکوم است، افزود: هر دو سفیر باید فوراً به طور رسمی بابت این اقدام موهن ، از ملت و دولت ایران عذرخواهی کنند در غیر این صورت تصمیم نمایندگان مجلس قاطع خواهد بود.

نایب رئیس فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب تاکید کرد: اگر عذرخواهی رسمی از ملت شریف ایران انجام نشود این دو سفیر باید اخراج شوند.

حجت الاسلام میرتاجالدینی تصریح کرد: مردم بزرگ ایران نشان داده‌اند که پای عزت و استقلال کشورشان هرگز با کسی شوخی نمی‌کنند.

گفتنی است که سفرای انگلستان و روسیه با انتشار عکسی از دیدار خود، سعی در مشابهت سازی آن با عکس مشهور دیدار سران سه کشور رهبر متفقین در جنگ جهانی دوم در تهران در سال 1322 را داشتند در سفارت روسیه گرفته شده بود. در آن سال، روسای جمهور سه کشور امریکا، انگلستان و روسیه بدون اطلاع محمدرضا پهلوی وارد ایران شده و با یکدیگر عکس یادگاری انداخته بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس اخبار انگلیس اخبار روسیه مجلس اخبار انگلیس اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله بزرگ کمک های بشری دیگر به افغانستان، این بار به شمال کشور خبر داده است.

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مورد ارسال این محموله به خبرنگاران، با بیان این که، روسیه همیشه به مردم افغانستان کمک کرده است گفت: یک محمولۀ بزرگ کمک های بشری، متشکل از ۵۳۶ تن آرد ویتامین دار به شمال افغانستان منتقل می شود.

وی افزود: انتقال این کمک در چهارچوب تحقق سهم اصلی روسیه در بنیاد برنامه جهانی غذا (WFP) طی سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ میلادی صورت می گیرد.

پیش از این نیز روسیه کمک‌های متداوم نقدی و غذایی به افغانستان کرده است.

 در ماه مارچ برنامه جهانی غذا از کمک یک میلیون دلاری روسیه به این برنامه در افغانستان خبر داده بود.

 این کشور در ماه جنوری نیز از ارسال 23 تن کمک بشردوستانه به افغانستان خبر داده بود.

روسیه به جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرده که نباید کمک های بشردوستانه به افغانستان سیاسی شود و با آن، سیاسی برخورد گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه