Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی است که بدون اسم و نشان به دخترک روستایی کمک می‌کند و پس از سال‌ها کمک وضعیت درمانی دختر بهتر از قبل شده است و بنیایی خود را پس از سال‌ها به دست آورده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اردیبهشت سال 96 گزارشی با عنوان" آرزوهای بزرگ دختر بیمار" منتشر شد که این گزارش حکایت از مشکلات به وجود آمده برای دختری بود که کلاس دوم دبستان درس می‌خواند به طوری که این دختر به بیماری عجیبی مبتلا شده بود و پزشکان شهر دهدشت کهگیلویه و بویر احمد، با توجه به شرایط خاص بیماری، آزمایش‌های مختلفی روی دختر  انجام داده بودند و سرانجام بیماری او را «نقص سیستم ایمنی» اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها راه درمان و کنترل بیماری، تزریق آمپول و داروهای بود که هزینه میلیونی داشت؛ 7 سال سخت بر خانواده  گذشت اما دیگر بدن دخترک به آمپول نیز واکنش نشان نمی‌داد و چاره‌ای جز پیوند مغز و استخوان نبود؛ هزینه این عمل نیز میلیونی بود اما پدرش یا باید این پول را جور می‌کرد. به همین دلیل خانه‌ای را که تنها سرمایه‌اش بود، برای فروش گذاشت؛ پول جراحی جور شد و این عمل با پیوندی از طرف خواهرش در سال 92 انجام شد.

اما تنها دو هفته پس از جراحی و در حالی که تصور می‌شد حال دخترک بهبود یابد اما این بار بدن وی به پیوند واکنش نشان داد و حساسیت همه اندام‌هایش را درگیر بیماری کرد. ظرف چند ماه همه بدن و صورتش حتی داخل چشمانش پر از زخم شد و اندام‌ها یکی پس از دیگری با مشکلاتی روبه‌رو شد؛ دیگر کاری از دست یک پزشک برنمی‌آمد بلکه دخترک نیاز به متخصص پوست، گوش و حلق و بینی، خون شناس، کلیه، زنان، نورولوژیست، ارتوپد، اعصاب و ... پیدا کرده بود؛ به این ترتیب اندک پول باقیمانده خانه نیز برای ویزیت پزشکان و تهیه دارو صرف شد؛ پدر و مادرش برای نجات دخترشان از جان مایه گذاشتند اما دیگر پولی برای هزینه کردن نداشتند و با کمک مردم محلی و بستگانشان گذران زندگی می‌کردند.

اما در کمال نا امیدی و یاس از سوی دخترک و خانواده‌اش فرشته کمک به وی نازل شد و فردی نیکوکار که هیچگاه نخواست اسمش اعلام شود تا به امروز هزینه‌های درمان و معیشت خانواده را داده است و جالب تر اینکه هیچگاه نخواست با این دختر و خانواده روبرو شود تا کرامت آنها حفظ شود.

به هر ترتیب با تأمین هزینه‌های درمان و خرید سمعک و.... این روزها زینب شرایط بهتری را به ماه‌های گذشته دارد و امیدوار به زندگی بهتر با لطف و عنایت خدا و خیری که به او کمک کرد.

آمادگی مراکز نیکوکاری امداد برای جمع آوری کمک‌ها برای نیازمندان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد سازمان بهزیستی مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!