Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و هئیت همراه صبح امروز به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان آذربایجان شرقی و شهرستان های کلیبر و خداآفرین وارد این استان شد.

نایب رئیس مجلس در جریان این سفر، از پروژه سد پیغام چای شهرستان کلیبر بازدید کرد و در جریان دلایل عدم تکمیل این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خضریان نماینده تهران، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، حسین حاتمی نماینده کلیبر، نجار رئیس ستاد بحران کشور، معاون امداد نجات سازمان هلال احمر،سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس سازمان نوسازی مدارس و تعدادی دیگر از مسئولین استانی علی نیک زادثمرین را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سیل علی نیکزاد نایب رئيس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم