Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طوری که خرید از آمازون به اولویت خیلی از افراد تبدیل شده تا جایی که حتی برای خرید کوچکترین لوازم نیز به این سایت مراجعه می‌کنند. تنوع محصولات در آمازون به حدی بالا است که ممکن است کل وقت شما در طول روز صرف گشتن و سر زدن به قسمت های مختلف سایت گردد.

مزایای خرید از آمازون

· کیفیت بالای تمامی محصولات موجود در سایت

· ثبت سفارش در حراجی‌هایی نظیر پرایم دی، بلک فرایدی، و حراجی‌هایی از این قبیل

· امکان خرید وسیله های بزرگ مانند مبلمان و سرویس چوبی برای منزل

· اصل بودن محصولات تمامی برندهای مشهور دنیا

· خواندن نظرات و تجربیات افرادی که محصول مدنظر ما را خریداری کرده اند و استفاده از تجارب آن‌ها

· بیمه بودن تمامی محصولاتی که شما سفارش می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی پس از خرید از آمازون اگر سفارش شما به صورت شکسته یا مخدوش شده به دستتان برسد، می توانید آن را پس فرستاده و محصول جدید و سالمی تحویل بگیرید. یا در صورت نیاز، سفارش را کنسل نموده و هزینه‌ی آن را پس بگیرید.

متاسفانه در کشور ما به دلیل برخی سیاست گذاری ها امکان خرید مستقیم از سایت آمازون وجود ندارد. اما راه هایی برای این برطرف کردن این مشکل وجود دارد که اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، با آن آشنا خواهید شد.

خرید از آمازون ترکیه

یکی از شعبه‌های کمپانی آمازون در کشور همسایه یعنی کشور ترکیه قرار دارد. خدمات این سایت از سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی در ترکیه آغاز شده و هر سرویسی که در کشورهای دیگر به مردم ارائه می‌گردد، در ترکیه نیز قابل دسترسی است. خرید از آمازون ترکیه ممکن است برای هموطنان ایرانی یک آرزو باشد که گاهی رسیدن به آن دور از دسترس است. چرا که باید در این کشور دوست یا اقوامی داشته باشید که بعد از رسیدن مرسوله به آدرس آن‌ها در ترکیه، آن را به آدرس شما در ایران ارسال نمایند. اما نگران نباشید مجموعه علی سیتی این مشکل را حل کرده و خریدهای شما را مستقیما از ترکیه به ایران می‌رساند. گواهی ای نماد سایت مبین این است که علی سیتی کاملا قابل اطمینان بوده و شما می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را از طریق این سایت ثبت نمایید.

مزایای خرید از آمازون ترکیه · نزدیک بودن کشور ترکیه و کم بودن هزینه‌ی ارسال بار · استفاده از حراج‌های فصلی و آفرهای مقطعی آمازون ترکیه · خرید از برندهای معروف و اوریجینال و آسودگی خاطر از اصل بودن کالا · کوتاه بودن زمان ارسال به دلیل کم بودن فاصله‌ی دو کشور

خرید از آمازون دبی

فروشگاه  آمازون دبی نیز از دیگر آپشن‌هایی است که هموطنان ایرانی ما می‌توانند به آن رجوع نموده و خریدهای خود را از این سایت بزرگ و محبوب انجام دهند. در سال ۲۰۱۷ یکی از آنلاین شاپ‌های بزرگ خاورمیانه به نام «سوق» توسط کمپانی آمازون خریداری گردید. پس از این اتفاق، اکثر کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس موفق به ثبت سفارش و خرید از این سایت شدند. خرید از آمازون دبی نیز برای عموم مردم به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود اما مجموعه علی سیتی خرید از  وب سایت آمازون دبی را نیز برای کاربران ایرانی آسان نموده است.

مزایای خرید از آمازون دبی · دبی نزدیک ایران است! پس سفارش شما در مدت کوتاهی به دستتان می‌رسد. · محصولات با کیفیت بالا در این سایت وجود دارند که همگی اصل و اوریجینال هستند. · برندهای مطرح دنیا در آمازون دبی نیز محصولات خود را به فروش می‌رسانند. · در مقایسه با خرید از بازار ایران، شما ممکن است به محصولاتی بربخورید که کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تری دارند.

خرید از آمازون با بیت کوین

در سال های اخیر رمز ارزها جایگاه خاصی در میان مردم پیدا کرده‌اند. هرکسی به هر نحوی خود را وارد حوزه‌ی ارز دیجیتال نموده و تلاش می‌کند تا بر سرمایه‌ی خود اضافه کند. یکی از معروف‌ترین و با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال که بیت کوین نام دارد در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. جالب است بدانید که بسیاری از فروشگاه های آنلاین به تازگی درگاهی برای خرج کردن ارزهای دیجیتال در سایت خود راه اندازی کرده اند. به طور مثال امکان خرید از آمازون با بیت کوین برای علاقه‌مندان و دارندگان بیت کوین در این سایت وجود دارد.

از مزایای این این امکان می‌توان به این اشاره کرد که اگر شما در کارت اعتباری خود پولی نداشته باشید، با پرداخت مبلغ از طریق ارز دیجیتال خود می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین به دلیل اینکه هر روز بر اعتبار کوین‌های دیجیتال افزوده می‌گردد، فرصت مناسبی خواهد بود تا به لیست آرزوهای خود رفته و  وسایلی  را که به دلیل هزینه بالا از خریدنشان منصرف شده بودید را سفارش دهید. فراموش نکنید که خرید از آمازون با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال برای افرادی مناسب است که در این حوزه اطلاعات پایه داشته باشند و بتوانند ارزش کوین‌های خود را تخمین بزنند تا ضرر نکنند.

خرید از سایت‌ها و برندهای خارجی با علی سیتی

خرید از برندهای خارجی و برترین فروشگاه‌های جهان، یک مزیت بسیار عالی برای کسانی است که مایل هستند از بهترین‌ها استفاده نمایند. سایت‌هایی مانند آمازون (Amazon)، ایبی (eBay)، والمارت (Walmart)، و همچنین برندهایی مانند فندی (Fendi)، آدیداس (Adidas)، زارا (Zara)، اکو (ecco)، نایکی (Nike)، شنل (Chanel)، پوما (Puma) و... از جمله مواردی هستند که روزانه میلیون‌ها نفر از آن‌ها خرید می‌کنند.  اگر شما لیست محصولات این سایت‌ها را چک کنید، با ترندترین و به‌روزترین کالاها در آن‌ها مواجه خواهید شد. محصولاتی که شاید داشتنشان برای ما که در ایران زندگی می کنیم یک آرزوی دست نیافتنی به‌حساب آید.

 تخفیف‌های استثنایی و مناسبتی که در این سایت‌ها وجود دارد، هر کسی را به خرید و ثبت سفارش از آن‌ها ترغیب می‌نماید. همچنین مزیت دیگری که می‌توان برای خرید از سایت‌های خارجی نام برد، خدمات پس از فروشی است که به تمامی مشتریان آن‌ها عرضه می‌گردد. مثلا شما نمیتوانید سایت خارجی را پیدا کنید که در صورت خراب یا شکسته بودن سفارش تحویل داده شده، آن را پس نگیرد. حتی اگر کالای شما کاملا سالم است اما شما از خرید خود راضی نیستید، می‌توانید آن را برگشت زده و وجه خود را پس بگیرید.

فروشگاه علی سیتی این امکان را مهیا کرده است که شما بتوانید از هر سایت و برند خارجی که تمایل داشته باشید کالای موردنظر خود را سفارش داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود در ایران تحویل بگیرید. اینگونه است که خرید از سایت های خارجی یا حتی امکان خرید از برندهای خارجی به یک آرزوی دست یافتی و ممکن برای شما تبدیل می‌گردد.

۲۱۲۱

کد خبر 1544454

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید از آمازون آمازون ترکیه امکان خرید سایت ها بیت کوین علی سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • حواله علی پی
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران