Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری مشهد گفت: ۱۶ مرکز برای انجام واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داده شده است.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی اظهار کرد: در ادامه روند واکسیناسیون پاکبانان پرتلاش خدمات شهری و نیروهایی که در معرض خطر بیشتر قرار داشتند، دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست کرد تا مکان‌هایی برای انجام واکسیناسیون پاکبانان، کارکنان شهرداری و شهروندان در اختیار آنها قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو هفت محل در مناطق شهرداری و ۹ محل نیز در فرهنگسراها و سوله‌های بحران تجهیز و برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داده شد.

سرپرست شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از میان ١٦ محل آماده شده برای انجام واکسیناسیون، سوله بحران شهید علیمردانی واقع در منطقه پنج برای انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است که سایر شهروندان نیز می‌توانند بر اساس لیست‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌کند از این مرکز استفاده کنند.

خواجه نائینی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است، تصریح کرد: در صورت تأمین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز علیمردانی ظرفیت انجام هزار دز واکسیناسیون در روز را دارد که در حال حاضر با ٥٠٠ مورد در روز آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری در این مرکز بر اساس اولویت‌های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری مشهد تاکید کرد: هم اکنون در خراسان رضوی تزریق واکسن برای متولدان ۱۳۵۵ و پیش از آن در حال انجام است و گروه‌های با سنین پایین‌تر نیز طبق اعلام وزارت بهداشت فراخوان خواهند شد.

خواجه نائینی گفت: تاکنون حدود ۵۰ درصد از معلمان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تعداد بیش از ۳۳ هزار نفر دز اول واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حاضر ۹ مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون فرهنگیان در مشهد دایر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 514039

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر شهرداری مشهد مشهد کلانشهر مشهد واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای انجام واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF