Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:26:04 GMT

پروفسور فرناندز شنبه وارد تهران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۵۰۱

پروفسور فرناندز شنبه وارد تهران می‌شود

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان صبح شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، پروفسور «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان، ساعت 6 صبح شنبه، 23 مرداد ماه، از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرناندز همزمان با آغاز سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور به تماشای مرحله اول از دور رفت این رقابت ها خواهد پرداخت و بلافاصله پس از پایان این مرحله از مسابقات اسامی دعوت شدگان به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال کشورمان را اعلام خواهد کرد.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نخستین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پایان مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال کشورمان که قرار است از 23 تا 26 مرداد ماه در سالن خانه هندبال شهید سلیمانی برگزار شود، با حضور «مانوئل مونتایا فرناندز» سرمربی تیم ملی کشورمان آغاز خواهد شد. 

رئیس فدراسیون هندبال: از کمبود زیرساخت‌ها در رنج هستیم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تیم ملی هندبال کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد