Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:18:25 GMT

محدودیت‌های تردد کامیون در ایام محرم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۵۰۴

محدودیت‌های تردد کامیون در ایام محرم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سردار محمد حسین حمیدی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، گفت: با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاران باوفایش و آغاز مراسم سوگواری آن حضرت، به منظور ایمنی تردد شهروندان و عزاداران حسینی طرح محدودیت تردد کامیون‌ها بر همین اساس اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عبور و مرور انواع کامیون‌ها در سطح شهر که تا پیش از این در طول روز ممنوع بود همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

سردار حمیدی افزود: علاوه بر آن ساعات تردد که قبل از شروع ماه محرم از ساعت ۲۲:۰ الی ۰۵:۰۰ صبح بود در دهه اول محرم، به ساعت ۲۴:۰۰ الی ۰۶:۳۰ صبح تغیر پیدا کرده است و رانندگان کامیون‌ها می‌بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد کنند.

وی بیان داشت: این محدودیت با توجه به تردد عزاداران حسینی و ادامه مراسم‌های آئینی محرم تصویب و مقررشده است که از تردد کامیون‌ها در غیر این ساعات در شهر تهران جلوگیری به عمل آید.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر همین اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شده است در ایام ذکر شده از ورود این خودروهای سنگین به شهر و تردد آنها جلوگیری کند./ مهر

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ایام محرم محدودیت تردد کامیون کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران