Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با ابراز نگرانی از سیر پرشتاب موج جدید کرونا، از خبرنگاران و اهالی رسانه استان خواست با اطلاع‌رسانی به مردم به کمک بیایند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (21 مرداد) شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به سیر پرشتاب موج پنجم کرونا در استان گفت: امروز بستری های استان به 992 نفر رسیده و این زنگ  هشداری برای تمام مردم استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توان استان تامین نهایتا 1800 تخت برای بیماران کرونایی است و اگر تعداد بستری ها از این حد فراتر رود، باید سراغ برپایی چادر و بستری بیماران در سوله و... باشیم.

باوزند گفت: استان هنوز ابتدای موج جدید است و از دو هفته دیگر با افزایش چشمگیر فوتی های کرونا مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به شروع عزاداری های محرم گفت: هم مردم و هم روسای هیات ها باید نسبت به رعایت پروتکل ها در جریان عزاداری ها اهتمام داشته باشند.

بازوند تاکید کرد: سرعت افزایش مبتلایان در این موج به شدت بالاست و اگر پروتکل ها و فاصله های اجتماعی رعایت نشود، قطعا خسارت سنگینی متوجه استان خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه وضعیت رعایت پروتکل ها در سطح جامعه اصلا خوب نیست و ادامه این روند قطعا مشکل ساز خواهد شد.

استاندار کرمانشاه از خبرنگاران استان خواست در این موج جدید به یاری استان بیایند و با آگاه سازی و هشداردهی به مردم نسبت به رعایت پروتکل ها، مانع از پیشروی سریع این موج شوند.

برق مشترکین خانگی نباید قطع شود

بازوند در ادامه به قطع برق مشترکین خانگی در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: در چند روز اخیر مجددا برق مشترکین خانگی قطع شده که هشدارها و تذکرات لازم در این زمینه به شرکت توزیع استان داده شده است.

وی افزود: برق مشترکین خانگی به هیچ عنوان نباید قطع شود و بارها تاکید کرده ایم باید از صنایع برق گرفته شده و به بخش خانگی اختصاص داده شود.

استاندار کرمانشاه در پایان این جلسه با اختصاص 400 میلیون تومان به اداره ارشاد جهت اجرای برخی فعالیت ها از جمله تجلیل از خبرنگاران موافقت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا استاندار كرمانشاه هوشنگ بازوند برق مشترکین خانگی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد

به گزارش قدس خراسان، جواد رجبی اول افزود: لزوم مدیریت بار در روزهای اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در شهرستان است.
وی بیان کرد: بردسکن یکی از شهرستان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی بوده و تاکنون ۹۰ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در شهرستان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی نصب شده است.
مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: پس از ابلاغ مصوبه مقام عالی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت و فوریت موضوع نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، بلافاصله جلسه فوری با حضور فرماندار شهرستان و ادارات مرتبط تشکیل و مصوبه و روش اجرایی ابلاغی تشریح شد که طی آن لازم است متقاضیان و کشاورزان به همکاران مدیریت برق شهرستان از صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت مراجعه کنند تا راهنمایی لازم به آن‌ها، داده و مقدمات کار آغاز شود.
رجبی افزود: مقرر شده با هدف انسجام بخشی و هم افزایی فعالیت‌های این نهضت، کمیته راهبری این نهضت با حضور فرماندار و سایر مسئولان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌هایی برگزار شود تا راهبری طرح تا قبل از آغاز روزهای پیک تابستان ۱۴۰۳ انجام بگیرد.
به گفته وی ۴۰۰ مشترک از کل مشترکین شهرستان بردسکن را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد که بیشترین مصرف برق این شهرستان را در سال گذشته معادل ۴۴ درصد از کل مصرف برق مشترکین شهرستان را داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن کلید خورد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه