Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بسته‌های معیشتی تهیه شده توسط نیکوکار گنبدی از طریق ۱۲ مسجد مناطق شهری و حاشیه این شهر، حوزه‌ها و مدارس علمیه، انجمن حمایت از زندانیان، کمیته امداد و بهزیستی و معتمدان محلات کم برخودار گنبدکاووس در اختیار گروه‌های هدف قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی که در مسجد امام حسن (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد، گفت که مشکلات اقتصادی ناشی از خسارت سیل سال ۹۸ و نیز شیوع کرونا در ۱۹ ماه گذشته سبب شد تا جمعیت مددجویان تحت پوشش این نهاد از ۴۵ به ۸۵ هزار نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی بابایی افزود: کمیته امداد گلستان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان زیرپوشش ۲۴۰ مرکز نیکوکاری توسط خیران و معتمدان محلات در مناطق شهری و روستایی استان راه‌اندازی کرده است که این مراکز در ماه مبارک رمضان امسال یک میلیون پرس غذای گرم و ۹۰ هزار سبدکالا تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با قدردانی از کمک‌ها و حمایت‌های نیکوکاران گلستان از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، خاطرنشان کرد که همواره بخش زیادی از بسته‌های معیشتی و غذای گرم توزیعی در مناسبت‌های مختلف با همکاری محمد شهرکی نیکوکار گنبدی و مرکز نیکوکاری او بنام "باب الحوایج" تهیه و توزیع می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه‌های محرم و صفر امسال نیز با توجه به ممنوعیت توزیع غذای نذری در مراسم‌ عزاداری برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، مراکز نیکوکاری استان ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۹۰ هزار سبد کالا میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

بابایی افزود: توزیع حدود ۱۸ هزار پرس غذای گرم و ۱۶ هزار سبد کالا سهم نیکوکاران گنبدکاووس است که به تدریج در ۲ ماه‌ محرم و صفر بین مددجویان، نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که کمک به نیازمندان از وظایف شرعی و انسانی هر فرد است و افراد می‌توانند متناسب با توانایی مالی خود به نیازمندان و بهبود شرایط زندگی آنها کمک کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور و مردم، از حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم و تیم اقتصادی آن خواست تا از همه ظرفیت‌ها از جمله دانش افراد کارشناس و تجربیات تجار و بازرگانان موفق برای رفع این مشکلات بهره گیرند.

شهرکی اضافه کرد: اصلاح برخی قوانین اقتصادی و مالیاتی به سبب اینکه بخش زیادی از کسبه و بازاریان جامعه بالاخص در شهرستان‌ها سیستم کسب و کار سنتی دارند با همکاری مجلس شورای اسلامی، رفع موانع تولید و مبارزه جدی با قاچاق کالا در مبادی ورودی از مهمترین نیازهای حوزه اقتصاد کشور است.

این نیکوکار گنبدی همچنین روند آسیب‌های اجتماعی در جامعه را رو به رشد دانست و گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب‌ها باید فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی مورد توجه جدی متولیان قرار گیرد.

لازم به ذکر است، شهرکی از ابتدای شیوع کرونا در کشور تا کنون افزون بر ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و به مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان توزیع کرده است ضمن اینکه این خیر گنبدی که از سال ۸۲ ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد، در این مدت زمینه آزادی ۶ هزار و ۶۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد را فراهم کرده و با جلب رضایت اولیای دم، ۲۸ محکوم به اعدام را هم از چوبه دار رهایی بخشیده است.

همچنین در حاشیه این مراسم از برخی خبرنگاران گنبدکاووس به‌مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار توسط این نیکوکار تجلیل شد و تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد گلستان و محمد شهرکی به منظور کمک رسانی بیشتر به نیازمندان امضاء شد.

گنبدکاووس حدود ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ماه محرم مددجوی کمیته امداد سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ماه محرم مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس ماه محرم مددجوی کمیته امداد سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان نیازمندان توزیع نیکوکار گنبدی کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار