Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:24:25 GMT

آمار کرونا در ایران| فوت ۵۶۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۸۹۱۲

آمار کرونا در ایران| فوت ۵۶۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان کرونا در شبانه روز گذشته را بدین شرح اعلام کرد:

از دیروز تا امروز 21 مردادماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 39 هزار و 49 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که 4 هزار و 938 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 4 میلیون و 320 هزار و 266 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 568 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 96 هزار و 215 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون سه میلیون 647 هزار و 16 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

7 هزار و 48 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 26 میلیون و 889 هزار و 997 آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر 336 شهر کشور در وضعیت قرمز، 84 شهر در وضعیت نارنجی، 28 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

تاکنون 14 میلیون و 229 هزار و 120 نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و 531 هزار و 142 نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 17 میلیون و 760 هزار و 262 دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

پاسخ به شبهات درباره "خط تولید واکسن برکت"/ گزارش تسنیم از کارخانه تولید واکسن ایرانی کرونا + فیلم و تصاویرآمار کرونا در ایران| فوت 536 نفر در 24 ساعت گذشتهپیشنهاد نمکی به رئیس‌جمهور: تفویض اختیار به استانداران برای اعمال محدودیت‌های کرونایی120 پرستار در راه مبارزه با کرونا به شهادت رسیده‌اند/ کمبود شدید پرستار در کشوررکوردشکنی کرونا در ایران/ فوت 542 نفر و شناسایی حدود 40هزار مبتلا در 24 ساعت گذشتهصعود کرونا به قله‌ پنجم در تهران؛ پایتخت، تخت خالی ندارد!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیت تشخیص کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا کیت تشخیص کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است

یوسف منصوری: همانگونه که اطلاع داریم کشاورزی یکی از صنعت های مهم در بحث اقتصاد کشور می باشد که می تواند در تورم و مشکلات اساسی کشور نقش بسزایی ایفا و برای تأمین غذای جامعه، توسعه اقتصادی، حفظ منابع طبیعی و حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست و کیفیت در محصول کشاورزی میتواند از مشکلات جدی در کیفیت محصولات و همچنین تورم اقتصادی جلوگیری کند

شهرستان شوش یکی از شهرستانهای مهم کشور در بحث تولید گندم و سایر محصولات کشاورزی است که در سال های گذشته مقبولیت و حرف برای گفتن داشت. به گفته مسئولان در سال گذشته خوزستان رتبه اول در کشور را کسب کرد و شهرستان‌های شوش و کرخه در خوزستان دارای بالاترین آمار در برداشت گندم بودند.

در سالهای گذشته قطع برق چند ساعته برای چاه های عمیق کشاورزی در دو شهرستان شوش و کرخه مسبب کم شدن کیفیت در برداشت محصول استراتژیک گندم بود به طوری که در هر بیست و چهار ساعت شبانه روز، هشت ساعت برق چاه های عمیق کشاورزی در سطح شهرستان شوش و کرخه قطع می شد که به دلیل کشت تمام زمینهای موجود کشاورزان، امکان آبیاری تمام زمین کشت شده در مابقی ساعت های مجاز استفاده از برق در شبانه روز، کافی نبود و این موضوع باعث پایین آوردن کیفیت،تناج محصول و نارضایتی کشاورزان مناطقی از شهرستان گردید.

اغلب کشاورزان درگیر با موضوع قطع هشت ساعته برق چاه های عمیق، کشاورزان بخش فتح المبین در غرب کرخه از توابع شهرستان شوش بودند که با چندین بار مطالبه از محمدکعب عمیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار وقت شهرستان کردند که متاسفانه نتیجه ای ملموس برای آن قشر حاصل نگردید

کشاورزان با پیگیری های خود پس از نشستهای فی مابین در شهرستان و با عزیمت چندین باره به مرکز استان، تقبل و تعهد برای دستور العمل های تحمیلیِ نو و ابتکاری آن سازمان را پذیرفتند، و قطعی برق را از هشت ساعت به پنج ساعت تقلیل شد تا از زیان صددرصدی نجات و ناچار به کار خود ادامه دهند.


در چند روز گذشته مسئولان دولتی از عدم قطعی برق در تابستان امسال خبر داده اند که انتظار می رود در فرصت پیش آمده و چند ماه قبل از کشت محصول گندم، مسئولان شهرستان پیگیر این موضوع باشند چرا که گندم شهرستان شوش از کیفیت بی نظیری در سطح جهان برخوردار است تا کشاورزان شهرستان و منطقه فتح المبین با خیالی آسوده کمک حال اقتصاد کشور در بحث با ارزش و مهم گندم باشند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900037

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!