Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در حالی که طی چهار روز گذشته، رقم واکسیناسیون در آذربایجان غربی به نیم میلیون دز رسیده بود، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در استان گفت: تاکنون ۵۷۰ هزار و ۸۴۹ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

علی‌احمد آقاپور  افزود: این آمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ هزار و ۱۹۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی روز‌های اخیر شاهد رشد روزافزون واکسیناسیون در آذربایجان غربی بوده ایم به طوری که طی چهار روز گذشته بیش از ۷۰ هزار دز واکسن دراستان تزریق شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این روند، تعداد بیشتری از مردم استان با سرعت بیشتر واکسینه شوند.

آقاپور گفت: تاکنون افراد متولد ۱۳۴۹ و پیش از آن، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند که البته برخی اقشار نظیر رانندگان، خبرنگاران و معلمان نیز به صورت گروهی واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته