Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:44:11 GMT

نماز جمعه در اردبیل برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۰۶۱

نماز جمعه در اردبیل برگزار نمی‌شود

گروه استان‌ها- مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: براساس اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه فردا در اردبیل برگزار نخواهد شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: براساس اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه فردا در اردبیل برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان اردبیل افزود: نماز جمعه این هفته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فقط در 6 شهر استان از جمله پارس آباد، بیله‌سوار، نیر، نمین، کوثر و شهر جعفرآباد اقامه خواهد شد.

نماز جمعه کاشان فردا اقامه نمی‌شوداقامه نماز جمعه این هفته در همه شهرهای استان بوشهر لغو شدنماز جمعه در مناطق قرمز استان اردبیل به‌صورت محدود برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با اشاره به این که حفظ سلامتی جان مردم بیشتر از هر مسئله‌ دیگری حائز اهمیت است گفت: باید در این زمینه ضوابط ستاد مقابله با کرونا را در اولویت قرار دهیم.

زمزم  مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم دانست و  این تصمیم برای حفظ سلامت نمازگزاران و کاهش تجمعات در استان اجرا می‌شود و تا رفع خطر شیوع گسترده این بیماری ادامه دارد.

وی تصریح کرد:  امیدواریم با تلاش و همکاری مردم و نیز تلاش کادر درمان هر چه سریع‌تر کشورمان به آرامش برسد و بتوانیم فریضه نماز جمعه را به صورت منظم و مداوم در استان برگزار کنیم.

انتهای‌پیام/131/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است