Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@05:16:40 GMT

واکنش هنرمندان در پی درگذشت علی سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۰۹۶

واکنش هنرمندان در پی درگذشت علی سلیمانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، در متن پیام کورش زارعی آمده است:

«من مات علی حب آل محمد صلی الله علیه و آله  مات شهیدا

هر کس بمیرد و محبت آل محمد صلی الله علیه و آله در دلش باشد، شهید است.

برادر عزیزم هنرمند با اخلاص، علی سلیمانی، بازیگر ، نویسنده و کارگردان متعهد و با اخلاق کشورمان در حین انجام وظیفه به سان مجاهدی در راه خدا دعوت حق را لبیک گفت و به محبوب پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می فرمایند: کسی که برای [کسب روزیِ] خانواده اش زحمت بکشد و در آن راه به سوی خدا پرواز کند مانند مجاهدِ در راه خداست.

علی سلیمان بازیگر ، نویسنده و کارگردانی توانمند، متعهد، بااخلاق، انقلابی و خوش ذوق و از همکاران و دوستان خوب ما در حوزه هنری سازمان تبلیغات  اسلامی بود.

از ویژگی های علی سلیمانی تدین و تعهد او به مذهب و انقلاب بود که تا آخرین لحظه دست از آرمان خود برنداشت. سرتاسر وجودش لبریز از محبت اهل بیت علیهم السلام بود. بارها تقاضا کرد که در سوریه و اجرای نمایش مذهبی با گروه ما همراه شود. وقتی میپرسیدم که در چه کاری میخواهی گروه را یاری کنی تو که زبان عربی بلد نیستی که بازی کنی، پاسخ می داد: من حاضرم جاروکش خدمتگزاران حضرت زینب سلام الله علیها باشم و صحنه شمارا جارو کنم و بقیه اش دیگرمهم نیست و قرار بود درسفرامسال شرایط حضور ایشان را فراهم کنیم و همسفر باشیم.

این مرد بزرگ در حین  فعالیت های هنری اش هنگامی که صدای اذان را می شنید کار را رها کرده و به نماز می ایستاد.علی سلیمانی باورهای دینی و مذهبیش خط قرمز های زندگیش بود و در این مورد با هیچ کسی روی در وایسی نداشت.

در فتنه ها و غوغاهای دشمنان، دست از آرمان ها و اعتقاداتش برنداشت و با صلابت و شجاعت، پای دین و انقلاب ماند و پیمان خود را نشکست.

اینجانب این ضایعه و رحلت شهادت گونه اش را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری و تمام علاقمندانش تسلیت عرض کرده و از خداوند برای بازماندگان  صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
علی جان روحت شاد و در بهشت برین با محمد و آل محمد علیهم السلام محشور باد.

کورش زارعی

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

انتهای پیام/

کد خبر: 1106653 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)