Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:31:35 GMT

آمریکا از کوبا خواست معترضان را آزادکند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۲۲۰

یک ماه پس از اعتراضات خیابانی بی‌سابقه در کوبا، آمریکا بار دیگر از این کشور کمونیست خواست معترضان را آزاد کند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اردو پوینت، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشت: همزمان با اینکه جهان شاهد درخواست کوبایی‌ها برای آزادی است، دولت کوبا به پاسخ دادن به این درخواست با سرکوب اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنان به حمایت از کوبایی‌هایی که به دنبال زندگی بهتر هستند، متعهد هستیم.  

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا برآورد کرده که بیش از ۸۰۰ تن به خاطر اعتراضات ۱۱ ژوئیه بازداشت شده‌اند؛ اعتراضاتی که در بحبوحه وخیم شدن اوضاع اقتصادی به خاطر پاندمی کرونا در سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: ما به خانواده‌هایی که رنج می‌کشند و ترسیده‌اند، مدافعان حقوق بشر کوبا و افرادی که در سراسر جهان همانند ما نگران هستند، می‌پیوندیم و خواستار آزادی فوری افرادی می‌شویم که تنها به خاطر استفاده از حقوقشان برای آزادی بیان و تجمع مسالمت‌آمیز بازداشت و یا مفقود شده‌اند.

وزارت خزانه‌داری و وزارت بازرگانی آمریکا در دستورالعملی تاکید کردند که تهیه خدمات اینترنتی برای کوبا نقض تحریم‌های امریکا علیه این کشور نیست.

به دنبال محدودیت‌ها بر رسانه‌های اجتماعی که از آنها برای ترویج این اعتراضات استفاده می‌شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا متعهد شد تا راه‌هایی را برای اجباری کردن دسترسی به اینترنت در کوبا بررسی کند. منبع: ایسنا برچسب ها: آمریکا ، کوبا ، معترضان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آمریکا کوبا معترضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دموکراسی علیه آزادی
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • تحصن حامیان فلسطینی‌ها در دانشگاه‌های آمریکا؛ دانشجویان چه می‌خواهند؟
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان