Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار رسید از فروشگاه بزرگ سلام بابا چند مدل از تلویزیون های ال جی و سامسونگ در دو سایز 49 و 50 اینچ تا زمان حال بسیار پر فروش بوده اند که در ادامه به توضیحاتی در مورد این مدل های می پردازیم پس در ادامه حتما ما را همراهی کنید 1- تلویزیون ال جی 49NANO80

تلویزیون ال جی مدل NANO80 یکی از محصولات برند ال جی است که مجهز به کیفیت تصویر  ۴K UHD است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال جی این محصول را همراه با قابلیت ها و امکانات متنوعی با بازار عرضه نموده است. تلویزیون ال جی نانو ۸۰ دارای نمایشگاه Direct  است و از کیفیت تصویر  ۴K UHD پشتیبانی می کند. تلویزیون ۶۵  اینچ ۶۵NANO80 ال جی در سایز‌های مختلف ۶۵ اینچ ۵۵ اینچ و ۴۹ اینچ به بازار عرضه شده است.

کیفیت تصویر ۴K UHD بر روی نمایشگر تلویزیون ۲۰۲۰ ال جی NANO80 قادر است تصاویر را با جزئیات فراوان بر روی صفحه نشان دهد. کاربران با خرید تلویزیون ال جی نانو ۸۰ به راحتی می‌توانند به اینترنت متصل شوند وبگردی کنند و به دنیایی از محتوا دسترسی داشته باشند. 

طراحی تلویزیون نانو80

طراحی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل NANO80 باریک و زیبا است. این سری جزو تلویزیون های صفحه تخت محسوب می شود. حاشیه های این محصول نیز کم بوده تا تمرکز روی محتوای در حال پخش برای شما آسان تر باشد. پایه های آن در دو طرف قرار داشته و می توانند تعادل تلویزیون را به خوبی حفظ کنند. شما می توانید با تهیه پایه دیواری تلویزیون یا براکت آن را روی دیوار نصب کرده و از تماشای برنامه های مورد علاقتان در آن لذت ببرید. تلویزیون ال جی 49Nano80 جزو تلویزیون های نانوسل ارزان قیمت در سال 2020 به حساب می آید. 

کیفیت تصویر تلویزیون49 اینچ نانو80

یک از ویژگی های اصلی تلویزیون NANO80 با فناوری نانوسل امکان نمایش رنگ های خالص است. رزولوشن تصویر در آن برابر با 3840x2160 پیکسل است. این اندازه برابر با وضوح 4K است که می تواند جزئیات بالای تصویر را به بیننده نشان دهد. تلویزیون ال جی نانو 80 همانطور که از نامش پیداست دارای فناوری Nano Cell بوده و از نانو ذرات در تکنولوژی صفحه نمایش آن استفاده شده است.

همین امر باعث تولید طول موج های رنگ RGB بطور خالص می شود. در زمینه رنگ می توان به تکنولوژی های Nano Color، Ultra Luminance و Billion Rich Colors اشاره نمود. هر یک از این تکنولوژی ها به بهبود رنگ و عمق تصویر کمک خواهند کرد تا رنگ هایی زنده و طبیعی را ببینید. 

قابلیت هوشمند نانو 80

تلویزیون مدل 55Nano80 به یکی از جدیدترین نسخه های سیستم عامل webOS یعنی نسخه 5 مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات و ویژگی های هوشمند بیشتری را نسبت به نسخه قبل در اختیار شما قرار می دهد. این مدل مجهز به فناوری AI ThinQ است. تلویزیون هوشمند ال جی NANO80 با فناوری ThinQ AI قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

این محصول ویژگی تبدیل گفتار به متن یا به انگلیسی Speech to Text را داراست. از قابلیت های هوشمند آن می توان به AI UX، AI Home، AI Recommendation، تشخیص هوشمند صدای اشخاص و ... اشاره نمود.

ال جی 55Nano80 دارای قابلیت Screen Share است و به شما اجازه می دهد تا صفحه موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون پخش کنید.درکل قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ بسیار مناسب است و طرفداران بیشتری نسبت به سایز50 اینچ دارد.

2-تلویزیون ال جی 50UP7750

تلویزیون 50 اینچ ال جی 50UP7750 تولید سال 2021 و مدل جایگزینی برای تلویزیون های سری 7 ال جی در سال 2020 است. این مدل به دلیل اندازه و ابعادی که دارد در کل مورد پسند بیشتر خریداران است، چون بیشتر منازل اتاقی دارند که برای تلویزیون سایز 55 اینچ مناسب است.

در کل پارسال تلویزیون های سری 7 مانند ال جی UN7340 جزو مدل های پرفروش بودند به همین دلیل پیشبینی ما بر این است، که تلویزیون ال جی 55UP7750 هم جزو مدل های پرفروش سال 2021 خواهد بود. قیمت این مدل به نسبت بسیار مناسب است.

کیفیت تصویر 50UP7750

این تلویزیون با پیروی از کیفیت تصویر 4k و رزولوشن بی نظیرش، همچنین ساپورت 3840x2160 پیکسل و رفرش ریت 60 هرتز؛ قادر است تصاویری خارق العاده را به رخ نمایشگر بکشاند. این مدل قادر است با استفاده از فناوری LG Local contrast تصاویر قابل پخش را بر اساس میزان روشنایی استاندارد به قسمت های جداگانه و‌ مختلف تقسیم نماید و نور، روشنایی و وضوح تصویر هر بخش را به صورت مجزا تنظیم کند.

قابلیت هوشمند

شرکت ال جی با تولید تلویزیون ال جی up7750 این امکان را فراهم ساخته تا محیط های شما را به فضایی هوشمند تبدیل کند. در این محصول با کمک گرفتن از فناوری ThinQ یک تلویزیون اسمارت را تولید نموده اند. فناوری ThinQ یک فناوری مخصوص شرکت ال جی است که در تلویزیون های رده بالا به کار رفته است. فناوری های UP7750 از جمله LG voices Search و Intelligent voice Recognition کمک می کند به صورت دستیارهای صوتی تلویزیون را کنترل و در نهایت مدیریت نمایید. خیلی اوقات پیش آمده در حال تماشای یک فیلم هستید و‌ کنجکاو خواهید شد در مورد فیلم، سازنده و بازیگران اطلاعات داشته باشید در حالت عادی باید با گوشی خود از اینترنت جستجو و نیازمندی های خود را بیابید.

3-تلویزیون سامسونگ 50AU7000

تلویزیون 50AU7000 یکی از تلویزیون های سری 7 و محصول 2021 سامسونگ میباشد. این تلویزیون جزو تلویزیون های میان رده و ارزان قیمت بازار است که کیفیت و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 50 اینچ از صفحه نمایش ال ای دی با تکنولوژی کریستال برخوردار است و کیفیت تصویر و کنتراست تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های LED معمولی را ارائه میدهد. این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر 4K UHD تجربه ای جذاب از تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون 4K سامسونگ AU7000 قابلیت پخش محتوای HDR را دارد. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50AU7000

لویزیون 50 اینچ‌ سامسونگ AU7000 دارای کیفیت 4K با رزولوشن بالای 3840×2160 و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی است که با بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. نمایشگر این محصول دارای امکاناتی از جمله: تقویت عمق خودکار، نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر 60 هرتز، Auto Motion Plus، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaling و محدوده دینامیکی بالا ( HDR Powered By HRD10Plus) است. 

قابلیت هوشمند تلویزیون AU7000

تلویزیون جدید سامسونگ AU7000 هوشمند است و به سیستم عامل تایزن نسخه 6.0 شده است. سیستم عامل Tizen در تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 امکانات هوشمند متفاوت تری را نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ در اختیار شما قرار میدهد و به سرگرمی های مختلفی دسترسی خواهید داشت. تلویزیون اسمارت سامسونگ AU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی می کند.

به این ترتیب شما می توانید تلویزیون و سایر لوازم هوشمند خانه را از طریق تلفن همراه هوشمند مدیریت و کنترل کنید. این تلویزیون به مرورگر وب مجهز شده است و میتوانید از طریق آن وب گردی کنید. درست است قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ نسبت به 50 اینچ پایین تر است و طرفدار بیشتری دارد اما تلویزیون 50 اینچ هم طرفدارن مخصوص خود را دارند.

لیست قیمت دقیق محصولات طبق آخرین قیمت گذاری های فروشگاه اینترنتی سلام بابا ، جهت خرید میتوانید به این فروشگاه www.salambaaba.com مراجعه نمایید.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون و رادیو تولید تلویزیون اختیار شما قرار تلویزیون سامسونگ تلویزیون ال جی سامسونگ AU7000 کیفیت تصویر سیستم عامل 50 اینچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا

آیا می خواهید بدون هیچگونه نگرانی بابت نداشتن برق به مکان های مختلف بروید ؟ آیا می خواهید در هر لحظه و در هر مکانی به راحتی برق در دسترس شما باشد؟ اگر پاسخ شما بله است، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است!

موتور برق بنزینی مسافرتی، با ترکیبی بی‌ نظیر از قدرت و کارایی، تجربه‌ای عالی را برای شما فراهم می‌ کند. با این دستگاه می‌ توانید با آرامش به مسافرت در دل طبیعت برسید، بدون اینکه نگران تأمین برق و انرژی را داشته باشید. برای مشاهده انواع موتور برق می توانید به این صفحه مراجعه کنید و برای خرید انواع موتور برق می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار کنید:

شماره تماس : 09130673930 شماره تماس : 09137833685

به گزارش از موتور برق دات کام مزایای این موتور برق فراتر از انتظارات شما خواهد بود. با موتور برقی که از تکنولوژی پیشرفته‌ برخوردار است، شما قادر خواهید بود برای مدت طولانی از برق پایدار و قدرتمندی برخوردار شوید. حتی در مناطقی که دسترسی به برق سنتی محدود است، می‌ توانید به راحتی به انرژی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

با داشتن این دستگاه به همراه خود می‌ توانید تمامی وسایل الکترونیکی خود را به هر مکانی که می‌ روید همراه داشته باشید و به راحتی به برق وصل نمایید.

موتور برق بنزینی مسافرتی  بسیار سبک و قابل حمل است. با طراحی کوچک و جمع‌ وجور، به راحتی می‌ توانید آن را در کوله‌ پشتی و یا صندوق عقب ماشین خود گذاشته و به هر جایی که می‌ روید همراه داشته و از این پس برق در دسترس شما خواهد بود، هر جا که باشید!

اگر به دنبال تجربه‌ای کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است. با تضمین کیفیت بالا و قدرت منحصر به فرد، ما به شما اطمینان می‌ دهیم که سفری عالی را تجربه نمایید.

دو برند قدرتمند در زمینه موتور برق های بنزینی و مسافرتی

1- یکی از برندهای قدرتمند چینی که در زمینه تولید موتور برق های بنزینی و مسافرتی فعالیت دارد برند لانسین است که از متریال درجه یک و تکنولوژی به روز برای تولید موتور برق های خود استفاده می کند. موتور برق های این برند در توان و مدل های مختلف تولید می شوند که شما بر اساس نیاز و نوع کار خود می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. موتور برق کیفی لانسین 1.8 کیلو وات مدل GR2300ISیکی از موتور برق های تولیدی این کمپانی است که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و شما می توانید به صورت دستی آن را راه اندازی نمایید.

وزن این موتور برق 21 کیلوگرم بوده که بسیار سبک می باشد به همین دلیل جزو‌ موتور برق های بنزینی مسافرتی به حساب می آید و شما می توانید برای مسافرت ها و کمپین ها از آن استفاده نمایید. - یکی دیگر از برندهای موفق در این زمینه، برند هواسدان است که به علت تولید موتور برق های با کیفیت و قوی تاکنون رضایت بالایی را به خود اختصاص داده و شما می توانید با خیال راحت موتور برق های این برند را خریداری نمایید.

موتور برق سایلنت هواسدان 2.4 کیلو وات بنزینی H2750iS-A

این موتور برق تک سیلندر چهار زمانه که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و نحوه راه اندازی آن به صورت هندلی می باشد تا 3 ساعت به راحتی به صورت مداوم می توان از آن استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی این موتور برق وزن فوق العاده کم آن که حدود 17 کیلوگرم است و شما به راحتی می توانید همه جا این موتور برق را حمل کرده و همراه خود داشته باشید. در واقع این موتور برق یک همراه همیشگی برای شما در مسافرت ها است. علاوه بر این، صدای این دستگاه فوق العاده کم بوده و هنگام استفاده هیچگونه آلودگی صوتی ندارد. در آخر باید بگوییم که موتور برق های بنزینی مسافرتی یک گزینه عالی هستند که می توانند در هر لحظه و همه جا برق شما را تامین کنند.

 

دیگر خبرها

  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود