Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:45:59 GMT

استان بوشهر کمترین برخورداری را در حوزه درمان دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۳۲۶

استان بوشهر کمترین برخورداری را در حوزه درمان دارد

گروه استان‌ها - عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای استان در تولید ناخالص داخلی گفت: متأسفانه استان بوشهر با این همه ظرفیت جز آخرین استان‌ها است که در این راستا کمترین برخورداری در حوزه درمان دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در  بررسی وضعیت بیماری کرونا و خدمات‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: متأسفانه این روزها فوتی‌های کرونایی افزایش یافته که نگرانی در جامعه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تقدیر از جانفشانی و جهاد شبانه‌روزی مجموعه کادر درمان، پرستاران، پزشکان و  متخصصان بیان کرد: پیشگیری و درمان، 2 موضوع اساسی در زمینه مبارزه با کرونا است که با سهل‌انگاری در هر حوزه حجم آسیب‌ها افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مسئولان در حوزه پیشگیری مسئولیت دارند افزود: رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از حضور در تجمعات و مراسم‌های دورهمی برای جلوگیری از شیوع بیماری امری مهم است.

جمیری با اشاره به لزوم تعطیلی موقت برخی کسب و کارها و ادارات خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه موفق تعطیلی برخی کسب و کارها و کنترل بیماری در ماه‌های گذشته، متأسفانه در کنار این موفقیت، به سبب عدم همکاری دولت، کسبه و بازاریان دچار ضرر و زیان شدند و حمایت جدی نیز از آنها نشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر از  پیگیری‌ها برای احقاق حقوق صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: بارها از طریق مسئولان و مدیران استانی و ملی مربوطه این موضوع پیگیری شد ولی متأسفانه با وجود وعده‌های داده شده حمایت قوی برای همراهی کسبه صورت نگرفت.

وی باتأکید بر تعطیلی برخی مشاغل با مصوبه ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از انتشار ویروس افزود: متأسفانه استان بوشهر با این همه ظرفیت جز آخرین استان‌ها قرار دارد که در این راستا کمترین برخورداری در حوزه درمان دارد.

وضعیت بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر وخیم شد/ افزایش چشمگیر مبتلایان2 میلیارد تومان به بخش کرونایی بیمارستان بوشهر تخصیص یافتامام جمعه بوشهر: کمبود امکانات درمانی، مردم را در شرایط سخت قرار داده است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اولویت نخست خود را پیگیری برای توسعه و بهبود امکانات درمانی در استان ذکر کرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جلسات متعددی با وزیر و معاون وزیر بهداشت تشکیل شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تلاش استاندار بخشی از بیمارستان افتتاح و با تجهیزات مناسب به کمک بیماران کرونایی بوشهر آمد.

جمیری با بیان اینکه وضعیت استان بوشهر بسیار نگران کننده است تصریح کرد: مسئولان باید با جدیت بیشتری به کمک مردم بیایند و نگذارند در این شرایط بسیار نگران کننده مردم بیشتر از این آسیب ببینند.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز