Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به همه‌گیر شدن ویروس کرونا اظهار کرد: در طول ۱۸ ماه گذشته همه اقشار به خصوص کار درمان و سلامت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد زحمات زیادی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس مرگبار کشیدند و شهدای زیادی در راه سلامت مردم تقدیم شد که به روح همه آنها از جمله شهید مدافع سلامت استان شهید دکتر زارعی درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه به دلایل مختلف شاهد کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه هستیم یادآور شد: در صورت رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم شریف که اکنون بر اساس آمار میانگین رعایت‌ها به زیر ۵۰ درصد رسیده شاهد عبور از این مرحله خطرناک و مرگبار خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر فارغ از هرگونه پند و اندرز و دعوت به رعایت دستورالعمل‌ها، وظیفه همه نخبگان جامعه است که به دنبال کمک به عبور از این مرحله سخت باشند و به همین منظور نهاد امامت جمعه کهگیلویه و بویراحمد تمام قد به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

وی گفت: در همه بحران‌ها و روزهای سخت آنجا که به فرمان رهبری معظم انقلاب عمل کردیم در کمترین زمان ممکن از سختی‌ها و بحران ها خارج شدیم و امروز نیز باید با اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین برای حضور در میدان مقابله و مبارزه با کرونا برای پشت سر گذاشتن این دوره خطرناکه مرگبار همه در کنار هم باشیم و از تمامی امکانات استعدادها و توان خود جهت مقابله با ویروس استفاده کنید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر همین اساس و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همه ستادهای نماز جمعه و تمامی فضاها و امکانات در همه مناطق استان که نماز جمعه در آنجا برگزار می شود آمادگی همراهی و همکاری با کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونای استان را داریم.

وی گفت: مصلاها و فضاهای مربوط به نهاد امامت جمعه آماده برای استفاده در این خصوص خواهد بود و تمامی اعضای ستاد نماز جمعه آمادگی دارند تا در قالب و عناوین مختلف از جمله حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و تحت عنوان گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

عبودی یادآور شد: با فرماندهی ستاد کرونای استان آمادگی خود را در چارچوب لبیک به فرمان امام و مقتدایمان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد شهید سلامت کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه