Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلیس تسلی خاطر آلام اتباع بیگانه

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: روز گذشته ماموران انتظامی لارستان با اقدام به موقع مانع از سردرگمی و فوت تعداد زیادی اتباع بیگانه رها شده در کوه‌های اطراف آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: به دنبال تحولات منطقه‌ای در مرز‌های شرقی و هجوم پناهندگان غیرمجاز به کشور، ماموران انتظامی لارستان از طریق گزارش‌های مردمی مطلع شدند تعداد زیادی اتباع بیگانه به صورت خانوادگی وارد ایران شده‌اند و متاسفانه افراد سود جو و کلاهبردار آنان را در کوه‌های اطراف لارستان رها کرده‌اند.

او افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و سریعا ماموران انتظامی در قالب ۸ اکیپ پس از هماهنگی با مقام قضائی به صورت پیاده و همچنین بوسیله یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس به کوه‌های صعب‌‎العبور لارستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: ماموران پس از ساعت‌ها جستجو ۴۸۱ نفر از اتباع بیگانه که به صورت خانوادگی در کوه‌های اطراف لارستان سردرگم و به دلیل نداشتن آب و غذا و گرمای بیش از حد هوا احتمال مرگ و میر آنان وجود داشت، را پیدا کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه ماموران انتظامی به دلیل رعایت حقوق شهروندی پس از ساماندهی در مکانی مناسب امکانات اولیه را در اختیار این افراد پناهنده قرار دادند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی از طریق دستگاه قضائی انجام شده است.

این مقام انتظامی توصیه کرد کسانی که قصد ورود به کشور ایران دارند از طریق مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند تا در دام افراد کلاهبردار و شیاد قرار نگیرند.

در ادامه جلیل حسنی فرماندار شهرستان لارستان با حضور در مقر انتظامی از اقدام به موقع پلیس در نجات جان تعداد زیادی از اتباع بیگانه تقدیر و تشکر کرد.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی ماموران انتظامی اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد