Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اسامی واجدان شرایط در سامانه http://salamat.gov.ir ثبت و افراد ثبت‌نام شده، مجاز به دریافت واکسن بدون شرایط سنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمی با بیان اینکه ساز و کار اجرایی واکسیناسیون توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه و عملیاتی شده است، اظهارکرد: با توجه به نقش مهم رانندگان و فعالان حمل و نقل برون‌شهری در چرخه اقتصاد کشور و در معرض خطر بودن این قشر زحمتکش به‌واسطه تردد در استان‌های مختلف و مرگ تعداد زیادی از این عزیزان در دو سال اخیر بر اثر کرونا، واکسیناسیون آن‌ها به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری مستمر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی و همراهی تشکل‌های صنفی نهایی شد.

او  اظهار داشت: واکسیناسیون براساس اولویت‌بندی شرایط کاری صورت می‌گیرد و کلیه رانندگان، متصدیان و کارمندان دفاتر شرکت‌های حمل و نقل، پرسنل حمل و نقل و... جزو گروه‌بندی قرار گرفته و ان‌شاء‌الله در روز‌های آتی واکسینه خواهند شد که انتظار داریم باتوجه به ظرفیت واکسن تخصیص داده شده به استان، با صبوری این عزیزان و مدیریت مناسب در کمترین زمان موفق به واکسیناسیون تمام جامعه هدف شویم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: با توجه به پایان مرحله جمع‌آوری و تایید اطلاعات مورد نیاز در سامانه مذکور، رانندگان و فعالان حمل و نقل می‌توانند با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir نسبت به دریافت نوبت واکسن خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به مساعدت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، جهت تسریع در فرآیند واکسیناسیون رانندگان در سطح استان و ۱۱ شهرستان تابعه، افراد می‌توانند به مراکز تجمیع واکسیناسیون معرفی شده، نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی گفت: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز