Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از «انتخاب»؛ محمد جواد ظريف در اينستاگرام نوشت:

سلام دوستان

شرایط کرونا وخیم است و نیاز به کوشش و همدلی ملی داریم.

بنده و همکارانم در نبرد تمام عیار با جنایت تحریم و تروریسم اقتصادی، تمام سعی‌مان را برای افزایش واردات واکسن خارجی و تأمین نیازهای تولید داخلی انجام داده و خواهیم داد و در برابر مسئولین بهداشت کشور و ایثارگران سلامت سرتعظیم فرودآورده و دست تک تک آنها را می‌بوسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی متأسفانه حمله و توهین و افترا به دستگاه دیپلماسی از مستحب مؤکد هم عبور کرده و تبدیل به واجب عینی، و نه حتی واجب کفائی، شده است.

چون حتما 8 سال حمله به ما وجوب کفائی را پوشش داده بود. 8 سال است بخاطر منافع ملی و رعایت حرمت مردم عزیزمان سکوت کرده ایم ولی در موضوع تامین واکسن و مبارزه با کرونا که با جان ملت دلاور ایران سروکار دارد، توهین و افترا به دستگاه دیپلماسی به جایی رسیده که سکوت را غیرممکن کرده است.


آقایانی که به دستگاه دیپلماسی در مورد واکسن توهین می‌کنند فقط به یک سوال پاسخ دهند:

بیش از 24 میلیون واکسن‌وارداتی تا کنون و بیشتر نیازهای تولید داخلی را کدام دستگاه علیرغم تحریم و همه کارشکنی‌ها و... وارد کشور کرده است؟

نگذارید از سکوت پشیمان شویم و بپرسیم: اولین بار چه کسی در دولت بحث کرونا را مطرح کرد؟ چه پاسخی به او داده شد؟ کدام دستگاه پیشنهاد تمهید واردات واکسن از چین را در شهریور گذشته مطرح کرد؟ دقیقا همان کاری که بعد از آن تاریخ امارات (برای سینوفارم) و ترکیه (برای سینوواک) انجام دادند؟ چه کسانی گفتند مردم ما موش آزمایشگاهی نیستند؟ کدام وزیر واکسن اسپوتنیک را در سفرش از روسیه گرفت؟ چه کسانی به او حمله کردند و او سکوت کرد و کار را ادامه داد؟ کدام دستگاه به مهمترین تامین کننده خارجی واکسن کشور هر روز حمله می‌كند؟ چه وزیری مجبور است از حیثیت خودش هزینه کند و برای مصالح مردم عزیز ایران حرف‌های دوستان را رفع و رجوع نماید؟ کدام دستگاه تا امروز خرید و اهدای بیش از 24 میلیون واکسن خارجی را تمهید کرده و واردات انبوه و مستمر را در هفته‌های آینده مذاکره و نهایی کرده است؟ بیشتر دستگاها و مواد اولیه تولید واکسن داخلی را کدام وزارت خانه تامین و وارد کرد؟ کدام وزیر تولید مشترک واکسن کوبایی با پاستور را در سفرش به کوبا در پاییز سال گذشته کلید زد؟ چرا این قدر زمان تلف شد؟ کدام دستگاه پروفورمای ورود 20 میلیون واکسن از اروپا را رد کرد؟

باز هم بگویم؟

این نیز بگذرد

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ظریف زالى میلیون واکسن کدام دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05، دو تیم آیندهوون و میلان در هلند به مصاف هم رفتند. در حالی که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-0 میلان به پایان رسیده بود، این بازی با برتری 3-1 آیندهوون خاتمه یافت اما شاگردان کارلو آنچلوتی به دلیل گل زده در خانه حریف، به فینال استانبول راه یافتند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور | کدام استان‌ها تحت تاثیر هستند؟
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!