Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:28:58 GMT

استاندار: سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۹۹۶۹۳

استاندار: سند توسعه نفت و گاز کرمانشاه تصویب شد

به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: این سند به واسطه بیش از یک سال و نیم تلاش متخصصان وزارت نفت تهیه شده است.

وی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این سند پیش بینی شده است که کرمانشاه را به سومین استان کشور در زمینه نفت و گاز تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این سند می‌تواند ۱۰ تا ۱۲ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در استان ایجاد کند، گفت: ۱۳ پروژه در این سند تعریف شده که ۲ پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب و طرح احداث واحد متیل آمین شهرستان سنقر اجرایی شده است.

بازوند افزود: زمین لازم برای اجرای پروژه واحد اتیلن اکساید شهرستان کنگاور هم تامین شده و زمین پروژه طرح احداث واحد لاستیک های مصنوعی شهرستان کنگاور هم تحویل شده است.

وی با اشاره به دوران جابجایی دولت گفت: در رابطه با این سند با استاندار آینده کرمانشاه صحبت خواهم کرد تا در دوران دولت جدید نیز پروژه های نفتی کرمانشاه با جدیت پیگیری شود.

به گفته استاندار کرمانشاه اجرای این سند می‌تواند بخشی از عقب ماندگی کرمانشاه در در بخش اقتصادی و توسعه را برطرف کند.

بازوند همچنین بر از استفاده از نیروهای بومی در پروژه‌های تعریف شده در سند توسعه نفت و گاز استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: وزارت نفت ۴۷ میلیارد تومان برای آموزش نیروی متخصص در کرمانشاه در اختیار سازمان فنی و حرفه ای قرار می دهد.

وضعیت وخیم کرونا در کرمانشاه

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع پیک پنجم بیماری بیماری کرونا پرداخت و گفت: اکنون ۹۹۲ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و این‌ آمار به سرعت در حال افزایش است.

استاندار کرمانشاه افزود: کل ظرفیت بستری بیماران ما یک هزار و ۸۰۰ نفر است و اگر آمار از این میزان افزایش پیدا کند مجبور به برپایی بیمارستان های صحرایی خواهیم شد.

وی با اشاره به به اینکه روزانه ده ها نفر به جمعیت بیماران بستری افزوده می شود، گفت:سرعت افزایش آمار بستری ها در استان کرمانشاه نسبت به  پیک‌های قبلی بالا تر است از این رو اگر پروتکل ها رعایت نشود خسارت های بسیار بالایی متحمل  خواهیم شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در ایام عزداری محرم سازمان تبلیغات و هیات های مذهبی حفظ سلامت مردم را در اولویت قرار دهد؛ عزاداری برای ما خیر و برکت به همراه دارد اما نباید به شکلی باشد که خانواده ها را عزادار کند.

بازوند گفت: فوت حتی یک نفر نیز برای ما هزینه ای سنگین و غیر قابل جبران است از این رو توقع داریم رسانه ها نیز در کنار مدیران برای ترغیب مردم‌ به رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گیرند.

وی افزود: کرمانشاه نسبت به دیگر استان ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت بهتری دارد اما این شرایط در حال بدتر شدن است.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: عمل های جراحی که فوریت ندارند در استان متوقف شده است تا بتوانیم تخت های خالی برای ساماندهی به بیماران را داشته باشیم.

بازوند در بخش دیگری از این نشست نسبت به قطعی برق در روزهای گذشته اعتراض کرد و گفت: شرکت های توزیع و برق منطقه ای حق قطعی برق منازل را ندارد و اگر با کمبود روبه رو شدند باید برق صنایع را با اعلام قبلی قطع کنند.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند وزارت نفت نفت کرمانشاه سرمایه گذاری پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند وزارت نفت نفت هوشنگ بازوند وزارت نفت نفت کرمانشاه سرمایه گذاری استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم