Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ناصر امانی با اشاره به اینکه به رغم اقدامات خوبی که انجام شده ولی منطقه ۱۵ به لحاظ زیرساختی با عقب ماندگی‌های تاریخی روبروست، اظهار کرد: زیباسازی و ساماندهی دروازه ورودی شهر تهران در محور امام رضا (ع) باید در اولویت قرار گیرد. بخشی از کار بزرگراه شهید نجفی رستگار در دوره قبل و با پیگیری شهردار منطقه انجام شده و لاین شمالی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای دسترسی ساکنان محله مشیریه و رضویه با احداث این بزرگراه یادآور شد: زیرگذر شورایاری به همت منطقه و در جهت رفاه حال مردم احداث شده و دو پل عابر پیاده نیز نصب شده ولی نیاز به مکانیزه شدن یا آسانسور دارد.

امانی تصریح کرد: این بزرگراه برای کل تهران آورده دارد ولی باید رضایت مردن منطقه را جلب کنیم.

عضو شورا سپس به امکان خوب منطقه برای ایجاد پایانه‌ای برای خطوط ۸ ،۹ و ۱۱ مترو اشاره کرد و اظهار داشت: بخش اعظم زمینی که شهرداری منطقه برای پایانه مترو پیشنهاد داده متعلق به ستاد اجرایی امام (ره) است که امکان توافق وجود دارد و این پایانه نیز منطقه را دچار تحول اساسی خواهد کرد.

وی در ادامه به تکمیل بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و شهید شوشتری در منطقه برای ساماندهی محور شرقی تهران تاکید کرد و افزود: زیرساخت چهار کیلومتر از بزرگراه شهید شوشتری در منطقه آماده است که ادامه آن در مناطق ۱۳ و ۱۴ باید پیگیری شود که با اختصاص اعتبار خوب، ظرف دو سال به بهره‌برداری می‌رسد و تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و آلودگی‌صوتی خواهد داشت.

به گفته او "باغچه حواس" اولین آکادمی هوشمند نابینایان و کم بینایان شهر تهران است که به همت بانوی خیر در محله افسریه راه اندازی شده و کار زیبا و بی نظیری است. از شهرداری منطقه برای فراهم کردن این بستر با مشارکت خیرین تشکر می‌کنیم.

عضو شورا تصریح کرد: مزرعه‌های خانواده هم که به همت شهرداری منطقه و توسط مردم راه اندازی شده، کار فوق العاده دیگری است که در آن هر قطعه زمین در اختیار خانواده‌ای قرار گرفته تا با پرورش سبزی و صیفی ضمن اینکه اوقات فراغت خود را پر می‌کنند، کمک به سفره خانواده نیز داشته باشند که امیدوارم این طرح در همه مناطق تهران توسعه پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات منطقه نیز با شهردار منطقه و شورایاران گفتگو داشتیم، اظهار امیدواری کرد: با شکل‌گیری کمیسیون‌های شورای شهر نسبت به حل مشکلات اقدام خواهد شد.

کد خبر 5279899

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 15 تهران عضو شورای شهر تهران ناصر امانی شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی ویروس کرونا محرم 1400 قوه قضاییه ماه محرم وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور غلامحسین محسنی اژه ای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران واکسن کرونا وضعیت معابر شهرداری منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود