Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدقی ارشد نظامی ارتش و فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: در پایان سال ۱۳۹۸ و از آغاز همه‌گیری کرونا،  بیمارستان هوایی ارتش برای درمان بیماران کرونایی با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری داشته و اکنون نیز در خیز پنجم کرونا، بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء پایگاه دریایی ارتش در بوشهر بخش کرونای خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام امکانات درمانی پایگاه‌های ارتش در اختیار مردم بوشهر قرار داده شده و تلاش ما این است که بیشترین تخت‌ها به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شود.

امیر سرتیپ دوم صدقی ادامه داد: ۳۰ تخت در بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی ارتش به کووید ۱۹ اختصاص داده شده است و تلاش می‌کنیم این ظرفیت را بالا ببریم و بخش ICU کرونا را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان خاتم‌الانبیاء پایگاه دوم نیروی دریایی ارتش نیز بیماران کرونایی را پذیرش می‌کند، گفت: ارتش همچنان‌که وظیفه امنیت را دارد و فدای ملت است، در این دوران نیز تلاش خود را برای مردم خواهد کرد. از مردم می‌خواهیم شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند و امیدواریم این بیماری به‌زودی رخت بربندد.

معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در بازدید این بیمارستان گفت: به‌دنبال بالا رفتن شمار مبتلایان به کرونا در استان و پر شدن تخت‌های بیمارستانی، نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نامه‌هایی به فرماندهان نیرو‌های مسلح نوشت و در خواست کمک برای استفاده از بیمارستان‌های نظامی و همچنین راه‌اندازی بیمارستان جدید را داد.

صفر آریان‌پور افزود: در کمتر از ۲۴ ساعت این نامه پاسخ داده شد و با سفر یکی از فرماندهان ارتش، بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی ارتش تجهیز شد و از پایان هفته پیش شماری از بیماران کرونایی در آن نگهداری و پرستاری می‌شوند.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین نیروی هوایی ارتش در بوشهر هم گفت: با توجه به شرایط بحرانی حاکم در استان و نیاز به رسیدگی بیشتر، ارتش با تجهیزاتی که توانسته، پای کار آمده و با ۳۰ تخت که ۱۰ تخت در بخش یک کووید ۱۹ و ۲۰ تخت در بخش دو کرونا است به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

سرهنگ دکتر حمید زارع‌زاده با اشاره به این‌که از آغاز همه‌گیری کرونا خدمات سرپایی و سی‌تی اسکن نیز انجام می‌شد، افزود: اکنون برای راه‌اندازی ۶ تخت ICU نیز در تلاش هستیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته