Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از منابع رسمی پاکستان، «فواد حسین» که روز گذشته برای سفر دو روزه رسمی وارد «اسلام‌آباد» شده بود، روز پنجشنبه در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» دیدار کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این جلسه موضوعات مورد علاقه دو جانبه، وضعیت کلی امنیت منطقه از جمله روند صلح افغانستان و همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارتش پاکستان با ادای احترام به فداکاری‌های ملت عراق در مبارزه با تروریسم گفت: اسلام‌آباد به روابط خود با بغداد اهمیت زیادی قائل است و ما آماده تحکیم همکاری‌ها برای افزایش مناسبات دفاعی هستیم.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: وزیر خارجه عراق از نقش مثبت پاکستان در صلح و ثبات منطقه به ویژه روند صلح افغانستان قدردانی و متعهد شد که برای روابط بهتر دوجانبه بین دو کشور برادر تلاش خواهد کرد.

وزیر امور خارجه عراق در جریان سفر به اسلام‌آباد با «عارف علوی» رئیس جمهوری، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه و «پیر نور الحق قادری» وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد.

برچسب‌ها عراق ارتش پاکستان فواد حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عراق ارتش پاکستان فواد حسین عراق ارتش پاکستان فواد حسین ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش