Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی در حکمی از سوی فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سمت فرماندهی منطقه پدافندهوایی شمال شرق امام رضا(ع) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» با حکم امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ صباحی‌فرد همچنین در حکمی جداگانه از امیر سرتیپ دوم ستاد سید‌‌محمد احمدیان‌پور فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) که امسال به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

همچنین از فعالیت‌های ارزنده وی در زمینه عمران و آبادانی منطقه و کمک در زمینه محرومیت‌‌زدایی از مناطق حاشیه‌‌ای مشهد قدردانی شده است.

گفتنی است؛ امیر معصومی پیش از این جانشینی فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی را برعهده داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدافند منطقه پدافند هوایی هوایی شمال شرق امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد